Nieuwe flesjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mom86, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Onze nu jongste is bijna 2,5. Ik heb nog flesjes van hem liggen alleen twijfel ik of ik die wel voor ons kleine mopje moet gaan gebruiken. Gebruiken of nieuwe kopen?

2. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.028
    3.285
    113
    Ik zou alleen nieuwe spenen kopen. De flessen uitkoken en ze zijn weer klaar voor gebruik, zonde om weg te gooien.

3. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Ik vervang sowieso elke paar weken de fles zou ze zelf nooit zolang bewaren

4. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik had ook nog flesjes van mijn zoontje , maar ik heb ze weggegooid omdat ik het toch een frisser idee vond om het nieuw te kopen.
    Dus ik heb nieuwe gekocht. 2 difrax (was 1+1) en deze gebruikte wij voor onze zoon ook , en 1 flesje van avant.
    Wil eerst even kijken uit welke dit kindje goed drinkt want mijn oudste zoon kon niet goed drinken uit alle flesjes behalve uit difrax. En flesjes zijn zo bijgekocht ;)

5. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Ik heb nieuwe gekocht.
    Vind ze ook niet duur genoeg om daarop te gaan bezuinigen.

6. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik zou nieuwe kopen :)

7. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.471
    3.922
    113
    Vrouw
    Ik vond nieuwe flesssen kopen onzin, man wilde het wel graag. Dus heb nu toch wat nieuwe flessen aangeschaft.

8. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Tsja als ze nog prima zijn en goed schoon worden zie ik geen reden om de hele fles te vervangen. Alleen de speen.

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ik heb nieuwe flesjes gehaald

10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Deel deze mening

11. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ga de flessen weer gebruiken, koop er wel nieuwe spenen voor

12. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Ik koop ook nieuwe. De flessen van dochter vond ik ondingen, maar pakte niks anders...... ga dus nu meteen goed starten met fijne flessen

13. Pisam

Pisam Niet meer actief

Dit. Heeft niets met bezuinigingen te maken, schoon is schoon.

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    In mijn ogen heeft dat niets met bezuinigen te maken maar met verspillen. En ik hou daar niet van. Zou zelf ook alleen nieuwe spenen kopen.

En iemand die iedere paar weken nieuwe flessen koopt... echt? Ik heb 3 flessen en daar doe ik al die tijd al mee. Wel nieuwe spenen gekocht maar dat had ook te maken met een volgende fase. :)

15. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier ook nieuwe flesjes gehaald

16. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zelfde flessen, nieuwe spenen. Ze zijn nog goed en schoon, vind het zonde om de boel dan weg te gooien.

17. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.020
    5.232
    113
    Oude flesjes zijn echt niet mee fris. Zo duur zijn ze niet dus gewoon nieuwe kopen. Je kunt het uitkoken maar echt schoon krijg je ze nooit meer. Misschien met echte reinigingsmiddelen maar dat kan natuurlijk niet met een fles.

18. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Als je ze goed schoonmaakt en ze daarna uitgekookt zijn, zijn ze weer "fris". Alle bacteriën zijn dood.Ze zien er alleen niet meer fris uit omdat het plastic naarmate je de flessen gebruikt verkleurt. Ik ga alleen de spenen vervangen. Ik vind het jammer dat er zoveel verspilling is, alles wordt maar weggegooid terwijl er al zoveel problemen zijn met de plastic-afvalberg. Denk er ook een aan dat je kinderen, klein- en achterkleinkinderen ook nog op deze wereldbol moeten leven.

19. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Volgens mij ben ik een van de weinige die op zeer regelmatige basis nieuwe flessen koopt/kocht..... Zoiezo om de 6 weken nieuwe spenen maar toch vervang ik de flessen ook vaak hoor! Dus nu gaan we binnenkort ook weer gewoon nieuwe flesjes kopen voor de baby!

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier kwamen de kindjes zo snel achter elkaar dat ik het onzin vond om nieuwe te kopen. Wel altijd nieuwe 'newborn' spenen gekocht voor op de flessen. Maar ik heb dan inmiddels ook wel 15 flessen, zou zonde zijn om die allemaal te moeten vervangen.

Drinken alle drie uit t zelfde merk trouwens.

Deel Deze Pagina