Stokke crusi VS Joolz day earth?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Essie28, 22 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou voor de Joolz gaan. Geen ervaring met de Stokke, vind de Joolz mooier.

Stokke is volgens mij wel om te bouwen tot een duowagen.

2. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    De maxicosi van stokke zelf is dus geen maxicosi 😉. Wel een autostoel idd. Maar wij wilden een aurostoel van het merk maxicosi omdat de meesten deze gebruiken en hij dan ook op de isofix bij mijn broer en ouders in de wagen past. Vandaar de trailz.

3. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Bedankt voor al jullie reacties en meningen..

Ik ben even naar babypark gegaan en rustig alles bekeken.

Voor mij valt de joolz weg hij rijdt wel heerlijk en ziet er stevig uit alleen ik vind m te stoer voor mij. Dus op basis van uiterlijk valt die weg.

Stokke crusi vond ik heel mooi echt mijn smaak qua uiterlijk..alleen nadeel ik vond hem zo groot zelfs de onderstel was breed in mijn ogen. Hij wordt wel klein als je hem inklapt dat is wel weer voordeel.

Daarnaast zag ik een stokke trailz lijkt eigenlijk gewoon op de crusi alleen deze heeft luchtbanden en dat rijdt zo super lekker geen hobbelige gevoel als je een stoepje afgaat ofso.

Bugaboo heb ik nog even getest maar trok mij totaal niet hij was heel laag voordeel is wel hij is licht

Mima xari heb ik nog naar gekeken echt een eye catcher super mooi qua uiterlijk maar geen ruimte beneden en t zitje leek best klein?

Mutsy heb ik ook even naar gekeken maar trok mij ook niet qua uiterlijk.

Met andere woorden ben er nog steeds niet uit maar mijn gevoel zegt ga voor stokke trailz..

Het wordt wel een dure grap eerlijk gezegd 1200 voor de kinderwagen incl reiswieg. En dan moet je nog de autostoel kopen en meerijdplankje voor me andere kleine kwam op 1500 ofso uit.
    Mijn man kreeg bijna een hartaanval haha

Deel Deze Pagina