Stokke en meerijdplankje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Linda86, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij willen voor de nieuwe baby een Stokke Xplory gaan kopen, ben helemaal verliefd op deze wagen! Maar.... kan daar eigenlijk wel een meerijdplankje aan? Heb al op internet gezocht, maar kon er niks over vinden.
    Pff, zou 't echt jammer vinden als 't niet kan, want Milan is 2 als de nieuwe baby komt, dus die zie ik dan nog niet de hele weg meelopen.

2. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Hey Linda,

Vanaf volgende maand brengt Stokke meerijdplankjes uit. En zullen dan ook beschikbaar zijn in de meeste winkels waar ze Stokke verdelen.
    Ik denk dat ze rond de 99€ wel zitten en enkel deze zullen op de Stokke zelf passen, standaard modellen niet.

liefs

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow dat zou super zijn zeg!! Thanks! Ben helemaal blij, kunnen we toch voor de Stokke gaan, was al bang dat we een andere zouden moeten kiezen...

4. Emme

Emme Niet meer actief

Hé wat een goed nieuws, bedankt voor de tip! Wij hebben een Stokke en willen binnenkort voor een tweede gaan. Was al bang dat ik hem niet meer kon gebruiken, want ben er echt superblij mee :).

Heb trouwens gehoord dat een Lascal BuggyBoard Maxi+ ook past.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ow thanks! Ik had zelf al een beetje op internet gezocht, maar kon niks vinden. Dom van mij dat ik de site van Stokke niet gewoon had bekeken ;). Maar ziet er super uit, nu weet ik zeker dat we voor de Stokke gaan! :D

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh wat handig! Nu weet ik dat we de Stokke straks niet hoeven te dumpen ergens :D (ooit haha)

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Maar met dat plankje erachter kun je dus niet je ronde handvat naar achter klappen..alleen naar boven zie ik op de foto's .. rijdt dat wel fijn dan?

x

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De Lascal BuggyBoard Maxi past er idd ook op, maar wij raden altijd aan als een wagen zijn eigen plankje heeft om dan ook dat plankje te gebruiken, omdat die er speciaal op gemaakt worden en echt helemaal pas zijn.

Deel Deze Pagina