Vanavond heeft een 1 of andere *PIEP* met oranje verf staan kliederen, nét toen wij over de braderie liepen en kwam het op de kinderwagen. Godzijdank slechts heel klein beetje op mijn kindje haar handje én kon ik het er snel afhalen. Haar huid lijkt er niet op te reageren. We hebben nu de voetenzak, de riemjesbescherming en de bekleding van de stang (die overdwars op de kinderwagen zit) in de wasmachine zitten en hopen dat de verf er af zal gaan en geen blijvende vlekken zal achterlaten. Verder zat de verf ook op de boodschappentas, op het onderstel en op de kap. Van de tas lijkt het er af te gaan, maar van de kap niet. En van de booschappentas lijkt het er af te gaan, maar blijven er wel 'smeervlekken' over. Weten jullie een website waar je de kap en de boodschappentas los kunt kopen? Ik hoop dat jullie het weten, want ik heb al ff zitten googlen en kom het niet 1 2 3 tegen. Tweedehands wil ik niet.
Je kunt heel veel onderdelen van Stokke los betellen bij een Stokke dealer. Du de meeste babywinkels zouden het voor je kunnen bestellen.
Volgens mij kun je dit ook gewoon bij de Prenatal (Babydump enz) bestellen als je het uitlegt. Ik neem aan dat je verzekering het wel vergoed? Bij ons was dit wel zo (niet met verf maar een ander probleem) en we hebben toen via Prenatal nieuwe bekleding voor de achterkant besteld en het tussenstuk tussen de beentjes. Wat vervelend zeg!
Bedankt dames. Hihi klinkt best wel logisch, bij de babywinkel. Ik ga morgen maar ff bellen. Ik hoorde van een kennisje dat ik wel kans heb dat als ik een nieuwe kap haal, dat die dan kleurverschil zal hebben met de rest... Zou dat echt hel het geval zijn? Over de kosten: de PIEP die het gedaan heeft gaat het vergoeden, dus het is voornamelijk ff irritant voor me dat ik er achteraan moet bij de winkel, maar het gaat me gelukkig geen geld kosten.
Ik ben wel benieuwd.. laat je het weten? Ik heb een rode stokke.. maar de mand en de kap verkleuren enorm door de zon.. het is niet kapot ofzo.. maar ik erger me er dood aan.. Nieuwe stokke kopen mag niet van mn man.. maar de bekleding kan ik misschien wel proberen