Muziekmobiel playgro Toy box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door elita, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Gister ie onze bestelling thuis afgeleverd welke onder andere bestond uit een muziekmobiel (playgro Toy Box).
    Vandaag ben ik met de muziekmobiel naar de prenatal gegaan omdat het ophangmechanisme van de muziekmobiel anders is dan de foto op de website van prenatal en playgro (zie foto 1 wat vergeleken kan worden met de foto op jullie website). Aangezien in de doos ook een verkeerde gebruiksaanwijzing zat (van een mobiel met 3 hangers ipv 4) hadden wij het idee dat wij een retourzendingdoos hadden ontvangen. De verkoopdames vertelden dat de foto's die op de website van prenatal en playgro Staan verouderd zijn (?) en dat dit ophangmechanisme dus het meest nieuw is. Daarop weer terug naar huis gegaan en bij thuiskomst dus de gehele mobiel opgehangen. Nu blijkt dat ook de sticker op de mobiel verkeerd zit. Is dit normaal voor producten van playgro (dan kan ik dat beter nu weten dan dat ik er steeds tegenaan ga lopen)

Zijn er mensen die weten of deze problemen vaker voorkomen?
    Ben nu jn afwachting van de prenatal custodes care om het probleem om te lossen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,1 KB
      Weergaven:
      3
  2. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ter info. Na 6 werkdagen nog steeds geen reactie van de customerservice care van prenatal. Fijne klantenservice dus daar.

Gelukkig wel een dag na mijn mail een reactie van playgro gehad en zij hebben het probleem wel direct verholpen

Samenvattend, goede service playgro. Slechte of beter gezegd geen service van prenatal.

Deel Deze Pagina