Voor diegene die in de buurt wonen: op 5 oktober is er weer een baby en kinderbeurs in Oss. Hier worden tweedehands baby en kinderspullen verkocht. Ik ben er 2 keer geweest en ik vond het echt de moeite waard!
Is het er groot ? Moeite waard om een uurtje te rijden? Woon niet in de buurt maar lijkt me wel leuk!
Op hun site staat dat alle kramen uitverkocht zijn. Ik geloof dat de beurs van 11.00 tot 14.00 uur is. Dat vond ik toen ruim voldoende tijd. Ik ben de vorige keer heel erg goed geslaagd, dus een uurtje rijden zou ik dan niet erg gevonden hebben.
Ik ben er al 2 keer eerder geweest en ik vond het ook zeeeeeer de moeite waard. Er staan echt veel kraampjes en er is voor ieder wat wils: merkkleding (zelf een paar kramen met nieuw spul) en van die 1 euro grabbeltafels. Ik ben voor 30-40 euro gewoon klaar voor een heel seizoen aan broeken en shirt en truien, jassen, slaapzakken etc.
Ik sta binnenkort op zo'n baby-kinderkledingbeurs voor de eerste keer.. Maar hoeveel zouden jullie nog voor iets betalen? Heb veel rompers van oa petit bateau, winterjas van hilfiger (nog veel meer kleding vanalles) en speelgoed. Maar vind het moeilijk wat voor een prijs te vragen.. Hebben jullie tips?
ik ben er in het voorjaar geweest, toen erg veel gekocht dus hoop zondag weer flink te slagen! erg ruim opgezet en veel kramen. wat ik betaal voor kleding hangt bij mij erg af van de staat van de kleren. meestal de een kwart tot de helft van de nieuwprijs