Lodger wrapper newborn

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pugga, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Hallo,

Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van andere ik ben helemaal weg ervan. Maar hij is wel 45 euro. mn baby word begin juli verwacht. Ga ik het dan wel echt gebruiken? Is het echt iets wat je veel gebruikt of gewoon voor de heb?

Kben benieuwd

Groetjes

2. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Ik vind 'm ideaal! Handig voor in de wagen, auto, box enz:D

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Waarvoor wil je hem gebruiken? Als wikkeldeken?

4. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Ja als wikkeldeken en als kleed daar is tie voor toch?

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ja, maar ik lees regelmatig dat ie ook voor andere doeleinden gebruikt wordt.
    Ik heb een merkloze wikkeldoek, en die is heel fijn en zacht. Scheelt je minstens de helft van de prijs. Ik denk wel dat je het gaat gebruiken, ook in de zomer weet je hier nooit wat voor weer het wordt, en in de herfst kun je hem ook nog gebruiken. Maar ik zou dus wel voor een goedkopere variant gaan, die zijn net zo goed :).

6. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
  7. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    Ik heb hem aan mezelf cadeau gedaan, maar nog geen ervaring in het gebruik. Ben vandaag ook 35w+1d, toevallig! Ik heb de mewborn cotton gekocht. Hij voelt heerlijk zacht aan. Ik wil hem vooral in en om het huis gebruiken, met voeden, kraambezoek (baby als pakketje aangeven, voelt meer geborgen denk ik), en buiten in de tuin. De Wrapper Motion ( voor in de maxi cosi) en de Bunker staan op mijn kraamcadeaulijst.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb zo'n fleece variant. Heb 'm weinig gebruikt bij de oudste, misschien straks wat meer.
    Maar hier is dochter op 10-2-10 geboren en ze hadden toen een actie vanwege 10 jarig bestaan dat als je kindje de 10e van de maand geboren werd, je geboortekaartje op kon sturen, kreeg je 'm cadeau.

Heb ook nog 2 simpele van de kruidvat ofzo.

Deel Deze Pagina