ik heb het oudere model stokke gehad, maar die vond ik een stuk tuttigere kleuren hebben als de kleuren van nu. heb mijn ' oude' stokke verkocht en een paarse stokke gekocht. Helemaal super! heb hem bij babypark gekocht voor 750 (incl. wieg uiteraard). 599 voor het oude model en 750 voor een nieuwer model vind ik dan te weinig schelen dan zou ik liever het nieuwe model kopen.
Kwestie van smaak..... Ik zou geen andere wagen overwegen. En ik kan er genoeg noemen die ik nog niet gratis zou willen, al geven ze er geld bij uit
Ik heb hem ook en hij rijd zo top. waar je mij niet achter zult krijgen is van die ouderwetse kinderwagens of die wagens van tig jaren oud zoals bebe comfort of wagens met beertjes en blokjes of vreemde printjes. t is een kwestie van smaak, maar je hebt er een hele goede wagen aan ik wil niet anders meer. als je een x-adventure of zo'n goedkoop wagentje koopt weet je zeker dat goedkoop duurkoop gaat worden.
Ik begin er nu aan te wennen maar de allereerste keer dat ik ze zag en dan die voor de wat oudere kindje vond ik echt raar, ik dacht dat het een soort geleend plastic ding was.. moest er wel om lachen maar nu zien sommigen er best hip uit.... idd het is kwestie van smaak, maar niet echt mijne
Ik vind het altijd een beetje een barkruk op wieltjes! hihi Dat is wel het 'mooie' van de Stokke, of je vindt hem geweldig, of je vindt hem afschuwelijk.