stokke kinderwagen 599 euro!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 1988, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    ik heb het oudere model stokke gehad, maar die vond ik een stuk tuttigere kleuren hebben als de kleuren van nu. heb mijn ' oude' stokke verkocht en een paarse stokke gekocht. Helemaal super! heb hem bij babypark gekocht voor 750 (incl. wieg uiteraard). 599 voor het oude model en 750 voor een nieuwer model vind ik dan te weinig schelen dan zou ik liever het nieuwe model kopen.

2. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg

Kwestie van smaak..... Ik zou geen andere wagen overwegen. En ik kan er genoeg noemen die ik nog niet gratis zou willen, al geven ze er geld bij uit ;)

3. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Ik heb hem ook en hij rijd zo top. waar je mij niet achter zult krijgen is van die ouderwetse kinderwagens of die wagens van tig jaren oud zoals bebe comfort of wagens met beertjes en blokjes of vreemde printjes.

t is een kwestie van smaak, maar je hebt er een hele goede wagen aan ik wil niet anders meer. als je een x-adventure of zo'n goedkoop wagentje koopt weet je zeker dat goedkoop duurkoop gaat worden.

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    :D:D:DZal het tegen mijn moeder zeggen die vindt hem helemaal geweldig:D:D:Dlol

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik begin er nu aan te wennen maar de allereerste keer dat ik ze zag en dan die voor de wat oudere kindje vond ik echt raar, ik dacht dat het een soort geleend plastic ding was.. moest er wel om lachen maar nu zien sommigen er best hip uit....
    idd het is kwestie van smaak, maar niet echt mijne :)

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahah lol:p

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik vind het altijd een beetje een barkruk op wieltjes! hihi Dat is wel het 'mooie' van de Stokke, of je vindt hem geweldig, of je vindt hem afschuwelijk. :D

Deel Deze Pagina