Hoi meiden! Ik ben een beetje vroeg, maar ik kan me maar alvast verdiepen he 😊 Ik vroeg me af met welke kraamzorg bureaus jullie goede en minder goede ervaringen hebben, omgeving Rotterdam. De vorige keer had ik Ria's Kraamburo, maar die staat helaas niet meer in m'n lijstje van de zorgverzekering waaruit ik kan kiezen. (Cz) Dus nu staan er dus allemaal andere bureaus en weet ik niet waar ik op moet letten. Hebben jullie tips/ervaringen? Alvast bedankt!
Ik zat bij kraamzorg rotterdam. Heb er goede ervaring mee, enige minpunt is dat je verschillende verzorgsters kan krijgen. Vond ik niet zo'n ramp maar anderen zullen dat misschien niet prettig vinden.
JacQie1985 waar heb jij die lijst gevonden? Ik ben ook bij CZ verzekerd maar ben helemaal geen lijst tegen gekomen.
Ik had de vorige keer geen voorkeur aangegeven bij menzis en kwam kraamzorg Spijkenisse. Was prima nu weer als voorkeur aangegeven.
Pioenroos, als je bij mijn cz inlogt, zorg aanvragen en dan kraamzorg aanvragen, stap 2 dan zie je op gegeven moment een lijst waaruit je kan kiezen.
Ik ben voor de Eilanden gegaan voor de tweede keer, is me goed bevallen bij onze dochter. Helaas (vond ik) wel verschillende kraamverzorgsters gehad ivm de feestdagen op en rond de geboorte van onze dochter (kerst en oud en nieuw) maar hun streven is 1 kraamverzorgster voor de gehele periode.
Kraamzorg de eilanden is heel goed bevallen. Zo goed dat de zelfde kraamverzorgster weer komt kramen bij ons.
hier ook de eilanden gekozen! met zoonlief ook maar toen geen kraamzorg gehad ivm vroeggeboorte en lange ziekenhuisopname dus ik hoop het voor de 1e keer te mogen ervaren kraamzorg
Hier ook gekozen voor De Eilanden.. Nog geen praktijkervaring opgedaan thuis, maar wel al een gratis informatieavond van ze bijgewoond over borstvoeding.. Vond ik wel een leuke/handige toevoeging!
Ik heb ook de Eilanden gekozen. Vond het lastig, zoveel keuze! Hun werken samen met mijn vk praktijk, leek me handig. Er de website sprak me aan, in tegenstelling tot die van kraamzorg Rotterdam bijvoorbeeld. Heb mooie infomap gekregen en ben benieuwd naar borstvoedingsvoorlichting. Wel toch altijd afwachten wie je krijgt...
Ik heb me aangemeld bij Careyn veel goede verhalen over gehoord en ook ik hoop het voor de eerste keer te gaan meemaken (kraamzorg!)
Fijn, ga me toch even verdiepen in de eilanden. Borstvoeding informatie hoeft niet wat mij betreft, het wordt een flesje. Het liefst heb ik natuurlijk dat er 1 persoon tijdens de kraamperiode komt, maar misschien zijn er ook wel een hoop op vakantie in juli als ons erwtje verwacht wordt... Bij m'n dochter had ik nog 4 kraamdagen thuis, aangezien we 6 dagen in het ziekenhuis hebben gelegen. Eenmaal thuis hadden we 2 verschillende dames. Mij gaf het een onrustig gevoel, weer alles opnieuw uitleggen enzo.
Ik ben er ook geweest jij toevallig ook rond 22 oktober ?. Zaten we mischien wel in het zelfde club je ..
ik zit bij kraamzorg rotterdam en ga bevallen in het sophia bevallings centrum / hotel , die verzorgen daar ook de kraamzorg en dat vond ik wel handig zelf ,blijf een nacht en dag in het hotel en daarna thuis , anders moest ik weer twee verschillende dingen regelen en daar had ik niet veel zin in
Heb gekozen voor mama kraamzorg ook vanwege dat ze helpen bij de andere gezinsleden ( kids vaan school halen ect) Word mijn eerste keer bij geboorte zoon verbleef ik in het kraamhotel 16hoven