Zou hem eerlijk gezegd niet kunnen betalen, maar vind die dingen zo hoog, net alsof ze voor reuzen gemaakt zijn! Ze rijden wel fijn (proefgereden in de winkel) en ze zien er ook heel high-tech uit
Haha Thunderangel, dat idee heb ik dus over de Bugaboo bijvoorbeeld, maar dan omgekeerd. Ik vind die zo laag, net alsof ze voor kabouters gemaakt zijn (om maar even in de zelfde taalstijl te blijven ). Ik ben zelf 1.85 dus de hoogte was voor ons het belangrijkste. En ja, hij is behoorlijk duur, gelukkig heeft mijn moeder er een flinke bijdrage aan gedaan. Mamain2008, ik heb alleen de reiswieg nog maar in gebruik, zal er rekening mee houden als we het zitje gaan gebruiken, tnx voor de tip. Ik kom de stokke overigens uberhaupt niet tegen op straat, ik ben hem hier 1 keer tegen gekomen, in t groen en een keer in Amsterdam, in t zwart. Verder heb ik 'm nog niet 'in t wild' gezien
Ja die bugaboo lijkt heel laag idd, maar heb ik ook proef mee gereden en ik vond hem precies goed. Ik heb nu de X-adventure quicksilver en die rijdt lekker licht en hij ziet er stoer uit Joh ben jij 1m85? Da's lang idd! Ik ben 13cm kleiner en vind mezelf al heel erg lang Dan kan ik me voorstellen dat de Stokke idd heel handig is voor jou. Hij ziet er ook heel erg mooi uit hoor. Ik heb hem hier in Apeldoorn wel vaker gezien, maar eigenlijk alleen nog maar in het aquablauw/turqoise
hoogte van bugaboo scheelt niet zo erg veel van andere wagens hoor, de duwstang van de bugaboo kan wel weer erg hoog, mijn man is 1.93m. en die vind onze bugaboo geweldig. Bugaboo heeft de bak om een speciale reden lager gemaakt, dat is stabieler. Ik neem aan dat jij ook om die reden 4 wielen wil, en geen 3? Nou liep ik gisteren ergens (over rot-stenen) en er kwam iemand met een stokke langs lopen, sorry hoor, maar dat kind stuiterde bijna de wagen uit! en de wielen leken me ook zo hard! Terwijl ons ukkie heerlijk lag te slapen, die voelde het volgens mij niet eens.
Ik heb ook een stokke,zwarte ben er heel blij mee,vooral omdat hij zo makkelijk in de tram gaat enzo,trappen lopen ook geen probleem. Heb de luiertas ook gekocht,en de voetenzak.Geen spijt er kunnen best veel dingen in zo'n tas. Hoog zitten vind de kleine ook heel leuk,ze kan zo lekker rond kijken.
Voor iedereen die eventueel de Stokke kinderwagen wil kopen: Ik was vandaag bij een babywinkel en ze vertelden mij dat de Stokke kinderwagen per 1 januari 100,- duurder gaat worden. Mocht je nog belangstelling hebben zou ik 'm nu vast bestellen. Dat scheelt je mooi 100,-! Groetjes, Lotte
Hoi meiden, hier nog een die helemaal weg is van de Stokke,we hadden m al besteld voor onze Merel*(groene) maar helaas hebben we m weer moeten canselen Nu zijn we weer zwanger,maar nu van een twin dus het wordt ''jammer genoeg'' geen Stokke voor ons,beetje baal ik wel.... Nu hebben we besloten om een tweedehandse op de kop te tikken voor onze twin..
Nou,na het lezen van de 100 euro verhoging hebben wij besloten om hem vandaag ook al maar te bestellen....misschien wel vroeg maar ja....vond die prijsverhoging wel veel hoor Ook op de kinderkamer is de verhoging van toepassing,belachelijk toch? Enniewees, we zijn er wel helemaal heppiedepeppie mee hoor,wij hebben ook de blauwe besteld (turkooise) Over 5 weken is ie binnen!
en niet allen de stokke gaat omhoog, maar ook de maxi cosi autostoelen modellen 2008.. die gaan ook goed omhoog... en de meiden die ook voor de stokke gaan: kijk eerst op mp voor je een bestelling plaatst. Veelbabywinkels hebben een adv geplaatst voor de stokke ivm prijsverhoging. en zij doen dan nog een korting erboven op. dus voordat je m besteld in de winkel (veel is ca 890,-)_ kijk eerst op mp tis een tipje
Hier nog een tevreden stokke gebruiker. Voor ons nieuwsgierige aapje is hij ideaal, hij kan alles overzien en als we een keertje ergens gaan stadten en lunchen geen geklooi met het zoeken naar kinderstoelen, we schuiven hem gewoon aan. Wij hebben er voor gekozen om geen kinderwagenbak te nemen. Deze bak is alleen voor Nederland en België ontworpen omdat er hier een rand van 5 cm wordt voorgeschreven zodat je baby niet uit de bak kan vallen. Maar met de babyinzet in je zit gedeelte en je 5 puntsgordel ligt je kindje lekker plat en kan het er niet uitvallen. We zijn begonnen in de platste stand met het gezicht naar ons toe en nu zit meneertje met het gezicht van ons af, heerlijk rechtop rond te kijken en als hij toch in slaap valt dan zetten we hem in lounge stand De luiertas hebben we er ook bijgenomen en wij hebben geen last dat hij naar beneden glijdt . Het enige nadeel is dat wij een 2006 model hebben en je daar dus geen adaptors op hebt zitten voor een maxicosi. Maar ik ben ervan overtuigt dat als er ooit een tweede komt we deze er vast wel bij kunnen bestellen. Groetjes anita