Hallo, Ik ben op zoek naar een wipstoeltje met trilfunctie. Heeft iemand misschien een tip bij welke winkel ik die kan vinden. Ik weet dat ze wel 2e hands te krijgen zijn maar ik zou liever een nieuwe kopen. Ik heb al bij baby-dump en prenatal gekeken op internet maar daar zag ik ze niet staan. Edit Moderator: Graag goed kijken waar je een onderwerp plaatst! Alvast bedankt, Tinkerbel
hoi tinkerbel ik heb ze op marktplaats zien staan onder schommel stoelen. ik zocht een stoel voor strakjes op op de babykamer voor het voeden en zag er paar staan. electrice met geluidjes en schommelen voor de kleine heel leuk voor weinig geld.
hoi tinkerbel ik heb voor jouw even opgezocht op marktplaats moet je even dit copieren en plakken bij marktplaats Fisher Price swing, j e krijgt er een hele boel succes
Bedankt voor de tips! En sorry Moderator, zie inderdaad dat ik hem in de verkeerde heb geplaatst. Tinkerbel.
De meeste wipstoeltjes van Fisher-price hebben een tril functie. Zover wij weten zijn er niet veel andere merken die deze functie ook bezitten. Het gaat dan om de volgende modellen van fisher-price - Fisher-Price Sensory Selections Bouncer - Fisher-Price Rainforest wipstoeltje - Fisher-Price Ocean Wonders Aquarium Bouncer - Fisher Price Newborn To Toddler Portable Rocker kinderstoeltje Edit mod: Teken eens met je naam ipv met je bedrijfs naam!
Ik krijg er eentje van het merk Graco, met muziek en beweegt ook. Is te koop bij babyplanet, maar op bestelling en babypark Kesteren heeft ze op voorraad.