Wij hebben twe verschillende: het lampje 'spoka' van ikea en het kabouterlampje van béaba. Voldoen hier allebei, maar ik laat wel het licht op de gang aan als ik moet verschonen. (en oen laatst beide lampjes op waren, bleek dat ook voldoende, maar ik ben inmiddels wel een prof, want m'n zoontje is al 2, hihi)
Ik heb dit nijntjelampje. Je kan er op duwen en dan geeft ie 12 minuten een zacht licht. Je kan 'm ook zelf uitzetten door er weer op te duwen. Deze lijkt mij ideaal. Je hebt ze in verschillende kleuren. Nijntje roze nachtlampje - IKenIK.nl
het kabouterlampje van béaba, die je uit de voet kan nemen en met welke ze later zelf kunnen rondwandelen ... héél gemakkelijk ding, je hebt 2 standen om de felheid van het licht wat te regelen.
ik wil ook zoiets. Met voeden heb ik nu mijn lampje op het nachtkastje aan. Maar dat is een bureaulamp, dus erg fel midden in de nacht.
Ik had een normale schemerlamp met een lampje van 15w Nu gebruik ik de lamp vd overloop mocht hij een poepluier hebben
Ik heb lampje Spoka van Ikea in het blauw. Voldoet prima. Bij nachtvoeding werd manlief er niet eens wakker van.
Lamp met spotjes aan het plafond met een dimmer, ideaal een dimmer op de 'hoofdlamp' wanneer je binnenkomt..
Heb ook t nijntje nachtlampje wat in een vorig berichtje werd omschreven, geeft flauw licht,maar zou genoeg kunnen zijn voor een plasluier. De plafondlamp zit een dimmer op en kan dus minder fel worden gezet( let op,veel bolletjes/lampjes zijn niet geschikt om te dimmen, dan krijg je flikkerend licht....heb ervaring )
Wij hebben op onze nachtkastjes zo'n driestanden-touchlampje staan. Als ik Finley 's nachts voed, dan tik ik die lamp op de zachtste stand. Aiden heeft ook zo'n lamp op zijn kamertje staan. Finley heeft een wandlamp op zijn kamertje waar weinig licht vanaf komt.