aan de onderkant van het bedje en de kast te zien horen die wel bij elkaar....toch? Maar het ziet er inderdaad zelf geschilderd uit. Succes met zoeken
Ik dacht hem pas nog ergens gezien had dus ben ik effe gaan zoeken en heb hem gevonden !! Het is een baby kamer van bopita en dan de eliza. Maar zover ik kon zien is het een verouderd model dus weet niet of je er nog aan kan komen. Succes !!
wauw! dank je wel.. ik heb 'm gevonden op internet... ik ben er heel blij mee!! Babykamer bopita eliza (wit) babykamer bopita ik hoop dat het een betrouwbare site is want je kan alleen online bestellen....
even zonder dollen ik heb hem in het outlet stuk gezien bij Babypark Gouda!! Meer dan 200 modellen op voorraad bij Babypark ook de Babykamer Claudia Opaal | Babypark het was deze alleen was hij nu 899 euro!!
heb je 'm daar nog recent gezien, Gouda is wel ver weg maar voor 899 wil ik wel extra kilometers maken
Op de site staat helaas niet de outlet gedeelte erop je zou kunnen bellen om te vragen of hij er nog staat?? wat een voordeel is bij babypark is dat ze daar met een staffelkorting werken dus als je er dan toch bent zou je ook gelijk de kinderwagen box enz enz daar kunnen kopen scheelt echt veel volgens mij is het zo: bij een uitgave vanaf 1500 euro krijg je overal 10 procent korting op...
Ik weet niet waar je vandaan komt natuurlijk maar ik zag op marktplaats dat er ook 1 stond in emmen drenthe.
jawel de claudia opaal lijkt heel erg op de bopita en die vind ik ook mooi, alleen te prijzig. Als ze hem bij de outlet hebben dan vind ik het wel goed. Ik zal wel even bellen. Bedankt in ieder geval!
wat lief dat je met me meedenkt! ik heb die inderdaad gezien, maar is zonder kledingkast. Ik heb diegene al gemaild met de vraag of hij de kamer toch nog compleet zou willen verkopen... ik wacht af