Heb je de crusi wel al in het echt vergeleken met de xplory? Hij is namelijk erg breed vergeleken met de xplory ( of lomp, het is hoe je het zelf wilt noemen )
Heb je besteld of ben je ook echt in de winkel geweest en meerdere kinderwagens geprobeerd? Ook omdat je partner misschien andere dingen als jij prettig vindt?
Wij gaan ook voor een Stokke! Partner is erg lang en ik heb snel last van m'n rug dus wij hebben em gekozen vanwege de hoogte van het zitje. We hebben nog even getwijfeld tussen Stokke en Joolz maar we vonden de Stokke net wat soepeler rijden en makkelijker in te klappen. Voor beide heb je adapters voor maxicosi nodig (stokke heeft een eigen merk autostoel de izigo) en beide rond dezelfde prijsklasse. Stokke is idd wel echt een stadswagen maar als je toch nooit naar het bos etc gaat Zo hebben wij alles een beetje tegen elkaar afgewogen! Bestellen doen wij bij babydump, daar is die inclusief de gratis spullen toch heg voordeligst, en laagste prijsgarantie totdat je kindje is geboren...
Ik ga nooit naar de bos ik woon in de stad dus deze wagen past perfect bij ons ook kwa onze lengte alleen me vriend vond het een belachelijke prijs maar ja ik denk dat meer mannen hier last van hebben ik heb m besteld via een babywinkel in onze stad kan het volgende week ophalen
Veel plezier ermee. Met zoveel dames zijn er zoveel smaken. Iemand kiest zijn wagen omdat deze voor hem/haar het fijnste is. Hangt natuurlijk ook erg van je budget af welke richting je zoekt. Zo vind ik de Joolz PERSOONLIJK ontzettend lelijk en dan vooral de gestikte duwstang vond ik niet prettig. Ik hoop dat jij (en iedereen die een kinderwagen aanschaft) er veel plezier van heeft!