Ik ben op zoek naar een Friso bewaar bus ik zoek of 1 van deze blauwe, die was gratis in zo een soort zwangerschapsdoos: http://94.100.115.169/1364450001-1364500000/1364493501-1364493600/1364493516_5_WjJy.jpeg of 2 dozen maar dan de smartpack uitvoering Friso Smartpack - Friso Kindervoeding verzendkosten worden vergoed! maar indien mogelijk liever op te halen in amsterdam noord of purmerend wie o wie heeft wat voor mij?
Hoi, Ik heb er nog eentje staan volgens mij. Als je er nog geen heb mag je hem van me hebben hoor Anders gooi ik hem weg.
Ik heb m ook nog staan, nooit gebruikt. Wil hem best naar je opsturen, denk dat Tiel te ver weg is voor je om hem op te halen!
ow haha Nou ik moet zeggen best veel animo in dit topic!! (en via pb) laat ik het even zo doen: ik wacht tot morgen of er misschien wat bij zit wat ophaalbaar is en anders kies ik gewoon iemand om te verzenden en betaal ik de kosten graag nog 1 verzoek, zou je kunnen melden of je de smartpack hebt of de blauwe? tnx allen!
Als je Friso mailt of belt krijg je de oude (blauwe) versie gratis thuisgestuurd. Zie andere topic over de bewaarbus en ik vertel uit eigen ervaring
En anders was je toch goedkoper uit geweest als je er een had gekocht want met voeding betaal je 6 euro. En verzend koste zijn al 6.75