waarom wipstoeltje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bianca84, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca84

    Bianca84 Bekend lid

    6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik lees vsak over een wipstoeltje, maar ik snap niet waarom je die zou moeten hebben. De baby ligt toch of in bed, of in de kinderwagen, of in de maxi cosi of in de box?
    Wat is dan de toegevoegde waarde van ren wipstoeltje?
     
  2. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    dan kan je de baby er gezellig bij zetten,of asl ze een hapje krijgen maar nog te klein zijn voor de kinderstoel.superhandige dingen hoor.....
     
  3. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zet Joris vaker in het wipstoeltje! Voor de hapjes, tv te kijken, erbij te zetten als wij aan de grote tafel zitten, in het wippertje om te spelen met de babygym... Toch weer anders dan altijd in de box te liggen ;)
     
  4. Harmless

    Harmless Fanatiek lid

    14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klopt inderdaad het wipstoeltje is geen must. Wij gebruiken hem nu als onze kleine mee onder de douche is geweest wikkelen we hem in een omslagdoek, zetten we hem in het wippertje en dan douche ik me af.
    Soms zetten we hem er ook na het eten in. Dan zit hij wat rechtop.
     
  5. wij hebben ook een wipstoeltje maar tot nu toe heeft Julie er max 2x ingezeten. dit komt denk ik ook omdat we zo een ocean wonder schommel toestand hebben en daar zit ze meestal in. (daarom niet altijd om te schommelen hoor)
    misschien gaat ze meer in het wipstoeltje als ze groentenpap krijgt of zo, ik weet niet.
     
  6. mexico

    mexico Actief lid

    2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf en daar is het echt een must om die dingen te gebruiken. Dus ik heb er ook eentje , om na de voeding er even in te zetten zodat ze niet meteen liggen en dan kunnen spugen. En met hapjes geven zou ik niet weten waar je dat moet doen als in een wipstoel ik ben niet anders gewend dan ze daarin de eerste maanden eten te geven want in een kinderstoel mag pas als ze zelf naar zithouding kunnen gaan.

    xxx
     
  7. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Je noemt ook de maxi cosi, maar die zou ik persoonlijk echt alleen als autostoeltje gebruiken, daar zou ik de kleine thuis niet in zetten, dan beter in een wipstoeltje.
     
  8. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik gaf hapjes en eten altijd op schoot en heb het wipstoeltje amper gebruikt.
     
  9. Moontje78

    Moontje78 Actief lid

    6 feb 2007
    137
    0
    0
    Ik gebruik m elke dag!Hij wil ook graag af en toe wat rechterop zitten!En ook om de fruithapjes en groentehapjes in te geven!
    Vind het ook goed als ie even alleen speelt met zn babygym die boven t wippetje hangt!
    Hij heeft er veel lol in hoor!
     
  10. Bianca84

    Bianca84 Bekend lid

    6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Okay. Ben overtuigd. In een maxi cosi mogen ze sowieso maar max 1 1/2 uur.
    Bedankt voor de reacties!
     
  11. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    in een wipstoeltje mogen ze ook geen uren zitten volgens mij. toch?
     
  12. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier zit Justin er ook niet langer als n half uurtje in hoor!
     
  13. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Super tip!
     
  14. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb ook nooit een wipstoeltje gehad ik had hem in de box of op het speelkleed maxi cosi of in de schommel stoel
     
  15. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb geen wipstoel, wel een doomoo seat (gave zitzak) :D
    Kan ik iedereen aanraden!
     
  16. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Zoals hierboven al beschreven, gebruik ik 'm (het wippie heet ie bij ons), maar daarnaast vonden al mijn kinderen het heerlijk om in 'gewippeld' te worden (met je voet heen en weer wiebelen).
    Hoe harder 'wippelen', hoe rustiger ze werden en hoe eerder ze in slaap vielen... :)
    Onmisbaar dus!
     
  17. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik heb er zelfs 2. Eentje staat beneden in de woonkamer en eentje op zijn slaapkamer. Superhandig.
     
  18. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik zou niet zonder kunnen, maar dat komt ook omdat ik ze anders niet samen een fruithapje kan geven.

    Verder vinden ze het vaak wel leuk om even in de wipper te zitten als ze flauw zijn van de box maar nog niet moe.
    Langer dan een uur (is echt maximum) laat ik ze er niet in trouwens.
     
  19. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik moet zeggen heb er geen, en mis 'm dus ook niet........
     

Deel Deze Pagina