Verschil tussen Mutsy Evo & iGo?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AprilMommy, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Wie kan mij het verschil tussen de Mutsy Evo & de iGo uitleggen?
    Afgelopen weekend zijn we naar de babydump geweest maar na een half uur zoeken naar een verkoper hebben we het opgegeven.
    Ik heb al eens een stuk met de iGo gewandeld en dit beviel me wel.
    De Evo is een stuk goedkoper, waar merk je dit aan?
    En voor- en nadelen van luchtbanden en foambanden? De een zweert bij luchtbanden en de ander juist bij foambanden.

2. Saraa88

Saraa88 Lid

9 aug 2015
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij vertelden ze in de winkel dat de evo veel onderdelen van plastic zijn en bij de Igo niet. Wij zijn uiteindelijk voor de Igo uit 2015 gegaan omdat de vering daarvan ook beter is. De baby komt over ongeveer 7 weken maar ben er heel blij mee!

3. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben gekozen voor de Igo.
    Model is wat anders, klapt heel klein in en de afwerking is veel mooier (ook van het stoeltje, al lijken ze gelijk).
    Oh en de duwstang! Mijn man liep tegen de wagen aan bij de Evo omdat je die alleen omhoog klikt en niet ook naar achteren.

4. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    wij hebben de evo: voordeel juist de duwstang dus je helemaal weg kunt klappen, de wagen klapt gemakkelijker in, de boodschappenbak onderin is ook groter. Maar evo voelt wel iets 'gammeler' aan dan de igo. Maar ben er zelf heel tevreden mee!

5. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Hmmm, 2 stemmen voor de iGo en 1 voor de Evo dus..

6. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Hier al bijna 2 jaar de Igo. Erg tevreden. Met luchtbanden, omdat dat net wat fijner rijd.

1 tip, de boodschappenmand erbij bestellen. Ideaal, als je lopend de boodschappen doet er kan heel wat in.

7. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik zou gewoon de prijs ook zwaar laten meewegen. Als je de mutsy evo koopt heb je gewoon een goede wagen waar je echt wel tevreden mee bent. Denk niet dat je dan achteraf baalt dat je niet de igo hebt.

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wij hebben de Evo.
    Het grootste pluspunt vind ik de duwstang die je helemaal kan inklappen tot onder de bak. Super handig als je terrasje gaat zitten.
    Hij klapt heel soepel in en uit, is niet heel zwaar en heeft een hele grote boodschappen zak. Heb er van de zomer 2 zakken kooltjes voor de bbq in gehad en nog een boodschappentas :D
    Hij wandelt ook heel soepel. Fijne aan de banden is dat er geen profiel op zit dus er blijft ook geen zooi in zitten zoals blubber. En je rijdt ze niet lek ;)

Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding tussen de Evo en de Igo het niet waard om de Igo te kopen. De Evo is ook een hele fijne wagen. Is maar net welke je mooier vind.

9. DennieM

DennieM Nieuw lid

19 aug 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi,

wij waren ook op zoek naar een wagen en twijfelden ook lang tussen deze modellen.

de verschillen tussen beide zijn (die ik heb opgemerkt):

- uiterlijk (igo ziet er strakker uit tov de evo)
    - verschuifbaarheid van de stang (evo klapt hoger en lager, igo schuift in en uit)
    - Manier van verstellen stang (evo dmv knoppen aan zijkant, twee handen nodig, igo dmv knop aan bovenkant stang, 1 hand nodig)
    - manier van bevestigen van de wieg etc (vond die van de igo steviger maar ging wel lastiger)
    - uiteraard de prijs

waarschijnlijk zijn er nog andere verschillen maar deze vond ik het belangrijkste

10. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Bedankt voor de tips dames! We gaan zaterdag naar de BabyDump kijken en een besluit maken :)

Deel Deze Pagina