Bij de eerste vonden wij het zonde van het geld. Maar nu we een dreumes hebben rondlopen is het wel erg gezellig als de baby ook aan tafel kan tijdens het eten. Ik ben alleen benieuwd hoe lang die kleintjes erin passen en of je hem daadwerkelijk gebruikt?
Euhm, nou... wij hebben hem niet, maar ook niet gemist eigenlijk. Onze kleine sliep dan ook altijd als wij aan het eten waren. Wij hebben een box op wielen, dus toen hij wat groter was (en in de wipper kon), rolden we hem zo bij ons aan tafel Ik heb begrepen dat ze er, in het beste scenario, zo'n 6 maanden in kunnen. Voor het geld wat je dan kwijt bent voor die 6 maanden vind ik het wel erg duur....
Hier precies hetzelfde als bij jou, bij de eerste niet nodig en leek ons bij de tweede ook wel handig. Via mp eentje gekocht en ik ben er erg blij mee! Dochter is altijd tijdens het eten onrustig en als ze erbij zit aan tafel vindt ze het prima! Ik zeg aanrader dus. En hij is via mp ook zo weer verkocht natuurlijk (dat gaf voor mij de doorslag, dat ik er uiteindelijk niet erg veel geld aan kwijt ben).
Aanrader! Leuk voor bij aan tafel als ze wakker zijn. Maar ook voor de eerste hapjes, niet dat gebuk als ze in de wipstoel zitten. Hier kon ze er wel 8 maanden in hoor.
Zeker een aanrader! Gezellig bij de tafel erbij en onze dochter zit er ook in als we fruit/groente geven. Vandaag gingen we bbq'en in de tuin en toen zat ze er ook even bij in de stoel. Binnenkort gaat ze wel naar de babyset. Onze dochter ging er voor het eerst in toen ze 4 weken was, daarvoor vond ik haar nog wel te klein.
Absoluut een aanrader! Bij Roos hebben we er 1 geleend van een vriendin, nu hebben we er 1 gekocht via Marktplaats voor 60.
Aanrader. De onze was standaard onrustig als we aan tafel gingen. Tot 10 maanden gebruikt. Via mp gekocht, en verkocht. Met een tientje verlies.
Aanrader! Top ding!! Bij ons heeft ze er tot 8 maanden in gezeten. Lekker aan tafel erbij! Naar ook veel in de zomer als we in de tuin zaten en ze was even wakker... Ideaal!
Aanrader... Paar maanden geleden gekocht nieuw voor de helft van de prijs. Was toen zo'n periode dat ze bij alle babywinkels in de aanbieding waren. En de kleine meid zit er elke dag in! Vaak na de fles omdat ze nog even rechtop moet ivm reflux. En gezellig bij het eten... Volgens mij nieuw 59,- voor betaald toen...
Ik heb hem voor 70 verkocht op marktplaats. Dus het levert nog wel wat op (wij hadden hem niet voor 59 gekocht trouwens... Maar voor 90)
Doen! Gebruik hem al zes maanden voor mijn eerste dochter! Zowel buiten, als binnen, het is gewoon handig en erg gezellig.