dekens bij kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kgulik, 14 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Misschien een stomme vraag maar wij hebben een Bugaboo kinderwagen en ik vroeg me af wat je hier nog meer bij nodig hebt. We hebben al een trappelzak, opbergzakje, regenhoes, parasolletje enz. Maar nu las ik dat je ook 2 onderlakens, 2 bovenlakens en 2 kleine dekentjes nodig hebt. Klopt dit en zo ja, welke maat dan? Zelfde maat als een wieg?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Parasol vond ik onhandig, wij hadden een dooky. Verder ben ik fan van de cupholder en rassenhaak qua accesoires.

Wij hadden een Koeka dekentje in de wagen liggen, wieg formaat inderdaad. Als hoeslaken gebruikte ik een aankleedkussenhoes en onder het hoofdje een hydrofiel.

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Ik had zelf één hoeslaken extra voor in de wandelwagen. Verder pakte ik gewoon elke keer het dekentje uit haar wieg als ik ging wandelen. Daarover heen had ik nog zo'n dekje. Maar mn dochter schopte haar dekentje altijd af, dus echt veel nut had het niet:D

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    De aankleedkussenhoezen van de Hema passen perfect als onderlakentje! Ik heb een zelfgemaakt dekentje, besteld via Facebook, past perfect. Lakentje van de wieg eronder.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb een wieghoeslaken om het matrasje, hydrofiel onder het hoofdje en een lakentje met dekentje. Bij onze kinderwagen (mutsy evo) zat een dekentje.
    Ik heb een boodschappen netje gekocht voor aan de duwstang, kan ik nog meer meenemen ;)

6. Lizzy1985

Lizzy1985 Actief lid

28 mei 2015
    328
    97
    28
    Vrouw
    ik gebruikte het beddengoed voor de wieg ook in de kinderwagen. Dus hoeslaken, lakentje en dekentje. Ook een hydrofiele doek onder d'r hoofdje.
    Ook de tassenhaken zou ik niet zonder kunnen.
    Ten slotte zou ik ook zeker de adapters voor de maxi-cosi erbij kopen.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier aankleedkussenhoes erom, en erin een wollen dekentje. Dochters lagen erin in een warm pakje, en dan dus dat dekentje er nog over als het nodig was. Ik had ook een katoenen wikkeldekentje, daar wikkelde ik ze soms in. Ik maakte het niet op als een bedje met laken + deken ofzo, dat vond ik sowieso super onhandig, in bed ook nooit zo gedaan.

8. kgulik

kgulik Actief lid

10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Thx voor de tips! Heb ik zeker wat aan. De kleine word geboren eind april dus gelukkig is het dan ook niet zo heel erg koud meer dat scheelt ook al een hoop.

Deel Deze Pagina