Stokke newbornset

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door XoXo, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik kan de newbornset zeker aanraden voor de twijfelaars.
    Onze kleine zat er vanaf dag 2 in (af en toe 10 minuutjes) maar ik erg fijn om inderdaad je handen vrij te hebben.
    Onze kleine wilde ook pas na een week of 6 in de box liggen de newbornset is iets meer geborgen naar mijn gevoel.

2. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik heb de stokke stoel met babyset en kussensetje gekocht op de mamma mazzeldagen voor €175,- totaal.

En nu de newbornset erbij besteld! Zonder extra hoes, maar ik maak zelf wel een extra hoes!

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem net ook achter laten leggen.
    Ik vind het zo lastig wat je wel en niet nodig hebt haha. En of de hele set in 1x voordeliger is, we hebben nu nog niks. Iemand nog tips?

4. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    De newbornset is normaal 119 euro en nu 59..
    Wij hebben de stokke trip trap met babyset eerst aangeschaft met korting.. maar vond dat newbornset erg prijzig, nu mooi met korting!

Je kan ook deze vast aanschaffen en dan de trip trap stoel in de gaten houden ;) of gewoon alles in één keer bestellen, ff grote uitgave ;)

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx denk dat het de newbornset wordt en later de rest. Eerste grotere aankoop, jippieeeeee hahaa...

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wij gebruiken de newbornset al vanaf 5 dagen, ben er heel blij mee! Hij zit gezellig met ons aan tafel al vanaf het begin en hij is nu 4 maanden en past er nog prima in ondanks dat het een flinke baby is :) zeker een aanrader dus!

7. Chant88

Chant88 Actief lid

9 aug 2012
    130
    0
    16
    Zuid-Holland
    Leuk!! joehoe je kan idd altijd nog verder kijken voor die stoel en later bestellen! :D lekker shoppen hihi ;)

( ik heb hem net binnen gekregen via de post, helemaal happy ;))

8. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je bij babydump besteld voor 15.00 heb je het devolgende dag in huis zonder verzendkosten én met 2 codes ook nog gratis lepeltjes en sokjes!!
    Code: cadeaus-44 en 44-cadeaus

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Zo heb ik het ook gedaan haha! Ik krijg hem morgen binnen als het goed is. Nu alleen nog speuren op mp naar een betaalbare 2de hands (wel nieuwe uitvoering) tripp trapp

10. maggie100

maggie100 Fanatiek lid

12 mei 2011
    1.318
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha hier ook! Alleen staan op mp bruine, rode of erg beschadigde stoelen op ( bij mij in de buurt). Erg jammer! Zijn ze goed te schilderen?

11. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Geen idee Maggie,... Bij de mama mazzel dagen van Prenatal blijken ze rond de 130 a 135 te kosten. Maar ja,... helaas zijn die net geweest anders had ik het wel geweten :(

Hier ook veel oude modellen helaas... en wat sommige er nog voor durven te vragen, en krijgen!!

12. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    heb net ook de stokke newborn set gekocht , en me mannetje er ff ingelegt om te kijken hoe het zit , maar aangezien hij al bij de geboorte 58 cm was , en nu 2 weken na zijn geboorte vind ik hem er erg krap in zitten... hij heeft bij zijn hoofdje nog zo'n 5 cm ruimte over en ik wou hem juist gaan gebruiken voor wanneer hij fruithapjes en zo gaat eten. ben nu wel benieuwd hoe lang jullie de set konden gebruiken aangezien ik bang ben dat hij er over 2 maand niet meer goed in kan zitten... snap wel dat mijn mannetje langer is dan gemiddeld maar toch.

Deel Deze Pagina