Stokke parasol

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door toekomstigemam, 24 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Kan iemand mij helpen?

Hoe krijg ik de parasol op de kinderwagen van stokke met hulpstukken? Ben de handleiding kwijt en op internet kon ik er niks over vinden

2. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
  3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    bedoel je op de wandelwagen?
    Dan heb je dat grijze hulpstukje nodig die klik je op de zijkant van je wandelwagen en daar steek je de parasol in.

Voor de reiswieg heb je gen hulpstuk nodig maar zit er aan de zijkant bovenop de reisiweg en gat in de bekleding waar je de parasol doorheen steekt.

Anderseven op de site van Stokke kijken daar kun je alle gebruiksaanwijzingen downloaden.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    De wandelwagen bak bedoel je he?
    Zowel links als rechts zit (ter hoogte van de extra vakjes aan de zijkant) een klein gleufje in het stof (het is even zoeken hoor, erg netjes weggewerkt!). Als je dit uit elkaar trekt kun je de parasol er in klikken (kan maar op 1 manier). Als je het eenmaal gevonden hebt stelt het niets meer voor maar de eerste keer is het even zoeken! Succes.

5. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Bedoel de wandelwagen dus niet de bak, heb de adapter overal geprobeerd maar snap er niks van en handleiding kan ik niet vinden op internet

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als je voor het zitje staat zitten er aan de linkerkant 2 gaten (rechts 1). In de onderste past de stang en in het bovenste gat (links dus) past de parasol. Parasol bestaat uit 2 delen, bovenste deel met kap en een stuk plastic 'staaf' wat er onder komt, deze passen in elkaar en het onderste deel kun je (op 1 manier) in het bovenste gat klikken (volgensmij met het stuk wat je induwt om hem er weer uit te halen naar het kindje/binnenkant zitting toe).

Ik praat trouwens wel over het 2011 (V3) model, weet niet of jij ook die hebt natuurlijk.
    Wil anders wel een foto voor je maken??

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    *Foutje*

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009