Stokke playtray het geld waard?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 11 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Ik zit te twijfelen of ik de playtray zal aanschaffen of niet.
    Waarom wel of niet?
    We schuiven haar nu vaak aan de eethoek, maar ze grijpt alles van tafel..
    Tot welke leeftijd gebruik je de playtray ongeveer? En is deze er makkelijk af te klikken?
    Met playtray past die niet onder onze eettafel dus als ze er niet inzit moet de playtray eraf.

2. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Hebben jullie misschien nog ideeën waar het in de aanbieding is?

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik had het als optie maar ik zag deze nadelen
    - stokke bedoeling toch dat kindje aan tafel eet
    - te duur
    - extra 50cm ruimte
    - vond niet passend bij houten stoeltje

Dus niet gekocht en super blij: ik zorg dat ze niet bij andere borden en bestek en eten kan gewoon. En onze robuuste houten tafel blijft schoon dankzij kleed van engelpunt. Ik gebruik heb alleen als ze ook zit te eten.

Geen aanbieding maar er is ook andere merk die dat verkoopt en is goedkoper en past op stokke. Of taobao/aliexpress/ebay/amazone kan je bestellen uit china bijvoorbeeld

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nooit gemist, hier gewoon lekker mee aan tafel en zorgen dat ze nergens bij kon... Ik had wel de tabel top van stokke (die plak je op tafel), die vond ik wel fijn, bord schuift niet al te ver weg en doekje erover en schoon is de boel..

5. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Ik vond hem wel handig en heb hem gebruikt tot zoon zelf van tafel kon.
    Scheelde veel frustratie aan tafel 😊

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Wel de tabletop, die vind ik mega handig!

7. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    hier niet de playtray omdat ik het uiteindelijk niet gezellig vond als ze een halve meter van de tafel weg zat.
    Wel de table top, vind dat wel handig, blijft net allemaal iets makkelijker op het blad liggen door het opstaande randje.
    via MP gekocht :)

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben er wel veel plezier van gehad!
    We hebben haar vanaf 6 maanden zelf laten eten en zo kon ze lekker rommelen zonder dat alles onder zat. Nu gebruiken we hem vooral voor tussendoortjes die we niet aan tafel eten, zelf oefenen met bestek en zelf drinken uit een open beker. Vooral de hoge opstaande rand vind ik handig. Direct bij ons aan tafel spreekt me meer aan maar die ruim 20 cm verder van ons af had voor ons soms net even wat meer voordelen.

9. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    wij hebben m ook en ik vind m geweldig!

10. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Wij hebben hem ook. Ik vind hem erg handig, als we aan het eten zijn kan hij daarop lekker met zijn speeltjes spelen, zonder wat van tafel af te stelen

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ben er ook superblij mee! Echt geen spijt van gehad.

12. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik was er ook heel blij mee, zo kon ie ook ergens anders eten dan aan de tafel...als we visite hadden kon ie voor erbij zitten en van de zomer buiten bijvoorbeeld, makkelijk ook met knoeien of spelen.

13. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb in de winkel begrepen dat Stokke geen (originele) playtray verkoopt omdat, dat de stabiliteit van de tripp trapp tegen gaat.

Met een playtray kunnen kinderen gaan hangen op het blad en kunnen ze voorover kukelen met stoel en al.

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Voorover kukelen met de playtray??
    Ik heb er net even hard op staan duwen en trekken maar dat lukt me echt niet.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Gisteren binnen gekregen en ben er super blij mee :D ik vind het zeker het geld waard!
    Stokke heeft inderdaad het IDEE dat ze mee aan tafel moeten eten, erg leuk bedacht maar in de praktijk zit je constant te grijpen omdat ze alles van de tafel trekken!
    Als ik sta te koken zet ik ze er lekker bij kan ze wat spelen op de playtray, ik leg er haar avondeten op, zodat niet onze tafel helemaal onder zit, of ze het tafellaken van tafel trekt of haar bordje op de grond gooit.
    Dat ze wat verder van tafel zit maakt helemaal niet uit, ze zit er gewoon bij, en scheelt heel wat minder frustratie aan tafel tijdens het eten.
    Of als we in heg weekend eens bij de tv eten, kan zij lekker bij ons zitten en ook mee-eten super handig ding en zeker het geld waard!
    Enne hij is heel makkelijk te verwijderen of schoon te maken.

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Natuurlijk zullen ze dit zeggen omdat het geen eigen product is van stokke zelf logisch dat ze dat ding niet gaan aanprijzen. Mijn dochter haalt gekste stunts uit met de stokke en de play tray maar die valt echt niet op, zal je toch een olifant erop moeten zetten hoor.
    Iemand anders is slimmer geweest dan stokke zelf, en ja dan gaan ze dit soort dingen zeggen maar ze kukelen en echt niet mee op.

17. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Wij hebben de transparante! Ideaal vooral omdat Siem anders alles van tafel trekt. We leggen stukjes brood op de playtray en hij kan zelf pakken, ideaal! En onze eettafel is nu te hoog om tripptrapp aan te schuiven

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zou trouwens nooit geen witte play tray kopen, deze krijg je namelijk nooit meer mooi wit, vriendin van mij heeft die en ze krijgt hem nooit meer zo mooi wit. Wij hebben de transparante ideaal!! Echt topding

19. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben er ook 1, de transparante, ideaal. We hebben ook wel de table top, maar nu gebruiken we meestal de playtray, handige hoge rand, niet overal bij kunnen op tafel, ook met de stoel elders fruit , koekje kunnen eten en spelen. En is erg makkelijk te plaatsen en verwijderen.

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Wij hebben ook de transparante versie. (leuk als ze je vingers willen pakken als je die er vanonder tegenaan houdt haha).

En inderdaad, je kan hem ergens anders zetten. Laatst heb ik hem bij me in de keuken gezet omdat hij wilde kijken hoe ik kookte. Hardstikke gezellog. Beker drinken erbij, bakje fruit. Prima vermaak. Of straks in de tuin.
    Ik geef hem er ook stukjes brood op. Die worden dan heen en weer geveegd soms maar met de opstaande rand vallen ze niet op de grond.

Deel Deze Pagina