Jongen/meisjes kamer, hoe??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Luannie, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik hoop dat ik het hier goed neerzet, maar ik heb een dochter en krijg nu een zoontje...
    De twee komen waarschijnlijk bij elkaar op een kamer maar nu heb ik 0,0 inspiratie hoe ik de kinderkamer kan maken...

Heeft iemand hier een voorbeeld? Van een jongens/meiden kamer...

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Iemand die ik ken heeft de hele kamer met brede strepen gemaakt, het ene deel met donkerblauw, andere deel met soort paarse kleur. Erg mooi geworden, en dan heb je toch 2 delen!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.232
    6.093
    113
    Zo zouden wij het dus ook oplossen. Wij hebben nu in zoontjes kamer 1 blauwe muur met zijn naam in houten (wit) letters, op de andere muur staan strepen blauw. Die zouden we dan roze/paars (in ieder geval lekker girly ;)) maken als mijn dochter op de kamer erbij zou komen. En haar naam ook in houten letters op de muur. :)
    Maar goed ligt er hier aan of er uberhaupt nog gezinsuitbreiding aankomt.

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Mijn zus en ik hebben vroeger een kamer gedeeld, en de muur waar mijn bed stond was zeg maar voor mij versierd en de muur van mijn zus voor haar. Bij een jongen en een meisje is dat verschil wel groter, denk ik, maar zo zou ik het dan ook doen idd.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    misschien kun je een roomdivider gebruiken, en dan bijvoorbeeld als kast met vakjes zodat je het toch nuttig gebruikt?

6. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Je kan ook 1 basiskleur nemen: grijs, zwart, zilver, donker paars/blauw. En dan bij je meisje allemaal roze/rode accesoires en bij je zoontje blauwe of groene accesoires.

7. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik heb even zitten googelen. Je dochtertje is nog niet zo oud. Je kan ook een nijntje thema doen. Je dochtertje met roze/rode nijntjes. En je zoontje met blauwe nijntjes.
    Ik hou er persoonlijk niet zo van, maar jij misschien wel.

8. liedjepiedje

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
  9. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Bedankt iedereen!
    @liedjepiedje; die kamervan het plaatje, vind ik erg leuk!
    Zoiets moet het dan worden! Dank je!!

10. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    ik zou het ene deel van de kamer marine achting maken, met een blauw wit gestreepte muur.. En dan in MDF letters de naam van je zoontje.
    En de andere kant van de kamer een knal roze muur geven en in MDF letters de naam van jullie dochter.. En dan vooral lekker girly, soort pip achtig! Ik zou beide kant compleet anders maken, zodat het echt opvalt dat de ene kant van jullie zoontje is en de andere kant van jullie dochtertje!

11. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    @vlinder; er komt inderdaad een groot contrast tussen de jongenskant en meisjeskant:)

Bedankt voor het meedenken!

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik lees even mee, ik had vanmiddag (zonder dat ik het zag) een zelfde topic geopend. Ik was onder andere opzoek naar het het plaatje die liedjepiedje poste!

Hier gaat ons meisje als ze naar 4 flessen overgaat ook samen met onze zoon op de kamer. Ik zoek dus ook ideeën om er een jongens/meisjes kamer van te maken.

Deel Deze Pagina