Geven jullie je peuter soms een lolly? mn zoontje zit sinds 2jr 3 maanden bij de peuterspeelzaal en krijgt geregeld lolly's mee naar huis in een snoepzak als tractatie. ik haal ze er altijd uit en snap niet dat andere ouders dit tracteren. vind ze gevaarlijk, maar was wel benieuwd of anderen dit dus wel geven aan hun peuter.
Zelfs op het kdv krijg ik ze mee! Nee Quinn krijgt ze echt dus niet, mij te gevaarlijk. Zit wel vaker van die dingen dat ik denk van, sja Of ik ben te voorzichtig, of die ouders snappen het echt niet
Ben ook echt anti lolly, ten eerste gevaarlijk en ten tweede vind ik het snoep wat ik niet snel aan mijn kind zou geven.
Mijn dochter krijgt ze onder toezicht en ja ik nspa je verhaal. Ik vond het ook gek at ze ze gaan trakteren. Ze mag ervan mij alleen aan likken ben veel te bang dat ze erin stikt. Ik werk op een basisschool en daar zijn lollys verboden om te trakteren, dat zget denk ik wle genoeg gr Gaby
Haha, wij zijn vast erg ontaarde ouders ! Want ja wij hebben onze oudste twee al wel een keer of 2 een lollie gegeven (of in hun taal een lulu) ze vinden het lekker en ik vind het wel prima hoor een keer een echt snoepje (ipv een gezond snoepje). Lopen ermee mag ook best van ons, hebben wij geen problemen mee, met genoeg andere dingen kunnen ze ook vallen wat het gevaarlijk maakt.
nee, nog geen lollie, want mijn kind heeft nog nooit snoep gekregen. die tijd komt vast wel een keer, maar zie nu gewoon nog geen nut in het geven van echt snoep als ie nog net zo blij is met druifjes of een appel.
Jahoor hier heel af en toe. Maar dan idd niet mee lopen. En heb nu bij de Hema lolly`s van diksap gevonden dus zo slecht zijn ze dan ook weer niet.
Ik heb het nog nooit gegeven, maar ik zou het op zich wel geven in de auto tijdens een lange rit. Daar kan ze zich dan een tijdje mee vermaken en doordat ze vast zit vind ik het niet zo gevaarlijk. Maar los lopend zou ik ook niet doen.
Hier heeft Joris ook wel eens een lollie gehad. Maar voordat hij de lollie krijgt, eerst goed voelen of de lollie goed vast zit aan het stokje en zitten blijven ermee. Maar moet zeggen dat hij totaal geen geduld heeft om stil te zitten en dus al snel de lollie weer afgaf.
je hebt er altijd ontaarde ouders..... moet er echt niet aan denken, lopen met een lolly.... veel te bang dat het bolletje loslaat..... maar moet ik zeggen dat mn zoon nergens mee mag lopen.. (qua snoep, eten dan...) altijd zitten...!!
Haha, ach zo is iedereen anders toch ! Als het bolletje los gaat is dat voor mij niet anders dan bijv een stuk appel, dat slikken ze echt niet ineens door ! Hier mogen ze met de vaste maaltijden dus smiddags en savonds niet lopen, dan zitten we allemaal samen aan tafel. Maar bij het fruit en andere tussendoortjes mogen ze het wel van ons, dan staat er gewoon een bordje of bakje op tafel waar ze een stukje van kunnen pakken en dan verder kunnen spelen om als de mond leeg is weer een hapje te doen . Alleen als ze yoghurt als tussendoortje krijgen word er uiteraard niet gewandeld !
wat een verschil van mening. mijn zus is ook makkelijker als mij, haar kinderen tien maandne jonger dan mijn dochter krijgen ook gewoon een looly. het is maar net hoe je erover denkt. En als je het niet eng vindt gewoo doen. Auki: HIer ook heel lang gewacht met echt snoep. Ze was ook erg blij met appels. Bij mijn tweede zou ik het wel niet zo lang volhouden want ziet natuurlijk als van zijn grote zus
Hiet gaat het een beetje hetzelfde als bij Hanneke Sofie is dol op jojjies, zoals zij dat zegt. En als haar grotere broers en zus er een krijgen, dan zij natuurlijk ook. Ze mag er ook gewoon mee lopen. Dus hier nog zo'n ontaarde moeder whaha!
Hier krijgt hij af en toe ook lollies hoor en loopt er ook mee rond. Ook al is de voorwaarde meestal dat hij in de zetel blijft zitten. Maar eerlijk? Er kan zoveel gebeuren. Als Keld in huis rondloopt, en ik bedoel ook lopen, en hij schuift uit en valt (wat regelmatig gebeurt, want is een wildebras) kan hij met zijn hoofd tegen een scherpe hoek van meubels terechtkomen, wat even gevaarlijk is. Je moet het gevaar niet opzoeken natuurlijk en iedereen doet ermee wat hij/zij wilt..