Via marktplaats heb ik een stokke mini sleepi incl matras, sluier + uitbreiding gekocht. Ik ben het overzicht kwijt wat ik nodig meer nodig heb voor het bedje. Wil iemand mij helpen het wordt een winterbaby. - stokke sleepi hoeslaken, hoeveel? -Beschermend hoeslaken en bumper nodig? En omdat het een winterbaby wordt zal een dekbed oid ook nodig zijn. Welk merk kan? Volgens mij heeft Stokke geen dekbedden/dekens. -wat is nog meer handig en/of essentieel?
Geen ervaring met dit bedje, maar een bumper of dekbed wordt heel erg afgeraden bij baby's ivm wiegendood. Ik zou gaan voor een (gebreide) deken en slaapzakje. Verder qua hoeveelheden zou ik denken als absoluut minimale 3 van elk (1 opliggen, 1 in de was en 1 in de kast)
3 hoeslakens 2 dekens 3 lakentjes Gebruik onder het hoofdje een hydrofiele doek. Dat scheelt een hoop gedoe. Elke dag even de doek verwisselen is makkelijker dan het bed verschonen dekbed word afgeraden en een bumper ook.
Ik zou naar wiegdekens kijken. De mini is toch wiegformaat? Misschien kan je ook bij de prental, babypark oid om advies vragen. Daar zullen ze ook wel ervaring hebben met de stokke wiegjes.
Inderdaad een wiegdeken, de wafel dekens van koeka zijn erg mooi maar wel wat duurder. Ze hebben ze ook bij Hema, prenatal, kruidvat.