Hoi allemaal, Ik had even een vraagje... Mijn man en ik zijn helemaal verliefd op de Stokke sleepi wieg en het ledikantje wat je er daarna van kan maken. Alleen vroeg ik me af in hoeverre je met die wieg heel erg gebonden bent om daar dan ook weer allemaal accesoires van Stokke bij te moeten kopen... Aangezien de maten toch nét een beetje afwijken van de gemiddelde maten... We zijn namelijk ook helemaal weg van de Jolleijn dekentjes, en vroeg me af of dat een beetje te combineren is Heeft iemand hier ervaring mee?
Wij hebben de stokke sleepi. Zo mooi... En nee, wij hebben gewone dekentjes gekocht, geen probleem. Voor het wiegje een normale (vierkante) molton, kun je er gewoon omheen binden. We 2 stokke hoeslakentjes gekocht. Voor het ledikantje heeft mijn schoonmoeder passende hoeslakens genaaid. Wij hebben er nu een koeka deken in liggen en dat gaat perfect.
Wij hebben niet de Stokke, maar wel de Leander wieg en het ledikant. Ook met ovale matrasjes etc. Ik heb bij de wieg wel twee bijpassende hoeslakentjes gekregen, maar er kan prima ern gewone set bedtextiel op. In het ledikant hebben wij nu een molton van Jollein en een hoeslaken van Hema. Dekentjes en lakens van prenatal. Past priiiima!