Welke mobile voor box en bed?

Discussion in 'De babyuitzet' started by manuela82, Apr 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manuela82

manuela82 Actief lid

Nov 26, 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie even door de bomen het bos niet meer wat betreft mobiles en weet ook niet wat handig is.

-ik vind de fisher Price rainforest Peek a boo mobiel erg leuk met de klassieke liedjes en de bewegende bladeren die je ook zonder mobiel kunt gebruiken. Dan heb je ook nog de FP rainforest die muziek speelt en op het plafond projecteert. Maar hoort een baby wel zoveel entertainment in haar bedje te krijgen? Ik heb bijvoorbeeld al een Chicco goedenacht maan gekregen. Deze speelt ook een klassiek liedje en geeft een beetje licht. En dan heb je nog de rainforest soother
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B000JIMVV4/ref=gno_cart_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A2K41X34GYD6V9

-En koop ik dan ook een mobiel voor in de box? Ik wil ook al een fisher Price rainforest baby gym kopen maar die is officieel vanaf 3 maanden.

Iemand ervaring met deze producten?

Alvast bedankt!

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

Sep 30, 2013
    2,234
    0
    0
    Ik had en heb alleen een mobiel voor de box. In bed echt niet. Wiegje en bedje zijn slaapplaatsen mijns inziens, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.

Welke mobiel je neemt is zo persoonlijk. Ik heb gewoon een leuke frisse gekozen die me aansprak met fijne muziekjes (daar word je toch wel gek van op den duur :D )

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Tip, mobiel die je aan kunt zetten en niet op moet winden, dan blijf je bezig hahaha

En niks bij bedje, is een slaapplaats geen speelplaats

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Hier ook geen in bed!
    Bed is om te slapen en moeten ze tot rust komen!

5. Zariena

Zariena Actief lid

Apr 6, 2014
    129
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb er 2.
    Ik heb er 1 gekocht van nijntje en die zou ik gebruiken voor de box. Maar toen kreeg ik er 1 kado van woezel en pip en die heb ik gehangen aan de bed.

Attached Files:

6. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

Mar 4, 2013
    1,574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook alleen in box gehad. Tiny love. Heel fijn. Je hebt verschillende soorten.min bed zou ik persoonlijk niet doen. In bed hoirt mijn inziens niet te veel poespas, daar hebben ze rust nodig.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb alleen een Chico maantje voor in het bedje.. Deze heeft ook klassieke muziek heel zacht en lichtjes die sterker worden en dempen.

8. manuela82

manuela82 Actief lid

Nov 26, 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dus zelf ook al dat een bedje is om te slapen en teveel afleiding in bed daar niet bij helpt. Wel lijkt het me fijn iets van muziek in het bedje te hebben voor ongeveer 10 minuten. Denk dat mijn Chicco maantje daar voldoende voor is en dan een leuke Tiny love mobiel voor in de box.

Bedankt

9. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Teveel prikkels voor in bed, hier altijd alleen in de box. Wij hebben die van Nijntje. Neem gewoon eentje die je leuk vindt ;)

10. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb een opwindbare voor in de box, vind hem prima. Voor in bed heb ik geen mobile oid.
    Op onze babyfoon zitten slaapliedjes die ca 15 minuten spelen en die ik evt. Opnieuw kan aanzetten vis de ouder unit

Share This Page