Stokke stoel met new born set

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Daan04, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hallo,

Misschien is deze vraag al eerder gepost, maar ik kan het zo snel niet vinden.
    Wij willen via marktplaats een tripp trapp stoel kopen en hier later de new born set op bevestigen. Nu staan er op mp echter alleen oude modellen en hier zou de new born set niet op passen?
    Mijn vraag is nu: waardoor past dit niet?

Wie kan me helpen :D.

2. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Hoi, volgens mij is er toen een kleine verandering in het design gekomen. en omdat je hen er letterlijk opklikt, zonder andere hulp stukken, luisterd de vorm natuurlijk wel een beetje nauw. Maar je kunt nog redelijk oude stoelen kopen hoor. Ik meen dat de newborn set op stoelen tot 2003 passen! (mijne is van 2007/2008 en die past nog!)

3. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
  4. Lyso

Lyso Fanatiek lid

3 jul 2009
    1.081
    2
    36
    Zo van de foto gezien lijkt die het zelfde als die ik heb, dus dan zou het moeten kunnen! Dit vond ik op de stokke site.
    Past op alle Tripp Trapp-stoelen
    die zijn geproduceerd na mei 2003

Ik heb hem zelf ook 2e hands gekocht, en gewoon even gevraagd hoe oud de stoel was. Niet vragen hoe lang ze hem al hebben, want zij kunnen ook weer de 2e eigenaar zijn he!

Succes er mee!

5. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Fijn dat je zo snel reageert.
    Mijn man is ze nu aan het ophalen, dus straks maar kijken of we tweedehands een new born set kunnen bemachtigen om het te passen ;).

We nemen de gok!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Onderop de poot van de stoel staat een productie datum en serienummer.
    De rugleuning is in 2003 veranderd is dunner of dikker geworden. Het zitje moet klikken en is gemaakt naar de nieuwe stoelen die nu in productie zijn zodat hij zich ook echt verankerd met de stoel.

7. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Nou de stoelen zijn gekocht! Eentje is inderdaad uit 2001, dus dat gaat niet passen. De andere is uit 2004, dus daar gaat hij wel op passen!
    Gelukje dus. En nu op zoek naar een goedkope new born set!

8. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat zal best eens mee kunnen vallen hoor! Onze stokke is uit ergens 90ér jaren, en ik wilde ook heel graag de newbornset. Het verschil met de huidige stokke stoelen is een miniem verschil van enkele milimeters in de rugleuning; dikker of dunner, dat weet ik zo even niet. Ik heb het in de winkel nagevraagd en mocht sowieso thuis even proberen of de newbornset pastte; kon 'm anders zo retourneren. Pastte dus gewoon hoor; hij klikte netjes vast! Als je twijfelt of het past, gewoon even in een winkel een newbornset halen op bovenstaande voorwaarden, past ie wel, zeg je gewoon dat ie niet past, maar kun je wel op MP met een gerust hart op zoek naar een goeie tweedehandse!

Deel Deze Pagina