Wij wilde net de maxi cosi Tobi bestellen, maar nu zag ik dat er 2 zwarte waren. Een maxi cosi total black en een black reflection. ze verschillen wel 45 euro in prijs, maar ik kan geen verschillen ontdekken. Weet iemand misschien wat het verschil is tussen deze 2 autostoeltjes?
Hoi hoi, Ik heb een quinny kinderwagen in black reflection. Dit is gewoon de kleur. Volgens mij zijn de autostoeltjes precies hetzelfde qua model en kwaliteit. Het prijsverschil zit hem in de kleur. De total black is een nieuwere kleur. Black recflection is wat ouder, waarschijnlijk is dit degene die goedkoper is?
ja, dat was ook het enige verschil wat ik kon vinden. gelukkig, ik heb lekker de goedkopere versie gehaald
Verschil zit hem in de stof. Wij gingen eerst ook voor de goedkopere, maar deze vond ik toch minder mooi dus uiteindelijk toch voor de total black gegaan .
zit er ook echt verschil in de kwaliteit van de stof of echt alleen de kleur en de rondjes die erop zitten?
Zit verschil in de stof kwaliteit. Het zitvlak van de black refl. wordt sneller lelijk/pillerig waardoor de stof sneller dun wordt. De Total black is geheel van katoen stof.
De stof mag niet dunner worden of gaan pillen. Ik heb dit bij mijn Black reflection gehad en meteen een compleet nieuwe bekleding gekregen. De Black reflection is inderdaad een oude kleur, vandaar ook goedkoper.