Ik heb de keuze uit een babyset oud of nieuw, nieuw is geheel kunststof en oud is beugel met leren riempje tussen benen. Nu was ik wezen kijken maar bij de nieuwe vind ik het vrij krap mijn meisje heeft flinke heupjes en paste maar net maar ze kan nog echt niet los zitten, dus zat toch te denken om die met de beugel te nemen (de oude dus) omdat ze daar dan langer in kan zitten) Zijn er nog meer voor en of nadelen van nieuw of oud waarvan ik niet weet.. behalve het feit dat de nieuwe lekker makkelijk schoonmaken is , waarschijnlijk iets veiliger is omdat ze minder ruimte hebben (en dus minder snel eruit komen) Ik vind de stokke niet 100% veilig want ik heb al de ervaring dat ze ermee achterover kunnen kukelen maar dat kan met alle stoelen weet ik inmiddels wel (behalve chicco polly die we tot nu toe hebben gehad, erg fijn maar hij begint toch te klein te worden (vind ik) en hij is aan het kapot gaan na 2 kindjes, nog niet helemaal maar daar wil ik niet mee wachten natuurlijk... Met de stokke kunnen ze dan langer doen en dat is ook wel zo prettig!
Ik heb de oude versie en ben er tevreen over. Milan zit echt aan tafel. Zelf vind ik de nieuwe niet zo mooi dus zou ik weer voor de oude gaan.
ik zou zo weer voor de oude (houten beugel met riempje) gaan, vind ik mooier en ik heb er geen problemen mee gehad. bij de nieuwe versie is het geloof ik wel makkelijker om de bekleding er af te halen om te wassen (maarja dat doe je ook niet wekelijks.....)
jep de oude versie spreek mij ook het meeste aan, die beugel kan je ook net wat langer gebruiken want die nieuwe is vrij klein als je een beeb hebt met flinke beentjes haha Ik had onze tafel opgemeten en vond wel dat ze nog wat laag zat eigenlijk (wij hebben vrij hoge tafel, ik geloof 78 cm en de stokke is eigenlijk voor tafels van 72-76 cm zeiden ze, stond ook ergens) Bij die nieuwe versie krijg je wel extending gliders erbij (nog meer stabiliteit) maar die kan je ook apart bestellen voor 8 euro dus die koop ik dan wel apart (Miley heeft een houtje om zich weg te duwen van de tafel namelijk haha)
Ik vind de oude veel mooier en hij lijkt me veel handiger, helemaal omdat deze vaak al smal is om je kindje in te krijgen.
jep ik ben eruit word de oude LOL!! Ik neem witte (ondanks dat dat smettelijk is haha, ik ben toch poetsgek) dat is mooi neutraal maar wel met roze babysetje erbij!! toch nog iets van een kleurtje haha
Snel zijn want de oude houten worden niet meer geleverd vanuit de fabrikant. Dus je moet het echt hebben van de voorraad van de winkel. Vind de plastic beugel echt heel lelijk, wij verkopen eigelijk ook alleen de houten dus jullie zijn zeker niet de enige die voor de oude zouden kiezen. Ik denk dat Stokke zich zelf in de vingers snijd met die beugel, denk dat veel mensen er misschien op afknappen dan.
Die extending gliders, zijn dat die dingen die je onder de voet zou kunnen maken? Die hebben wij volgens mij destijds bij de babyset erbij mee geleverd gekregen!
Wij ook, bij de Prenatal hadden we er een extra besteld (omdat de kleur eruit is inmiddels). De nieuwe babyset vind ik ook echt lelijk! Ben blij dat we de gewone houten nog hebben.
Klopt zijn die witte dingen die je onder de achter poten vast maakt. Zaten in de doos bij de voorbeugel.
Meer ruimte bij de houten set is wel zo handig. Vooral als ze idd flink zijn of schoentje aankrijgen. Mijn dochtertje heeft tot 2 jaar in de babyset gezeten. Die gliders waar dienen die voor ? Schuift ie dan makkelijker ? Wij hebben nu vilt onder de stoel zitten, omdat die witte hartplastic dingen krassen maakte op mijn laminaat. Onder mijn nieuwe trip trap heb ik nog niets gedaan dus ben benieuwd naar handige tips..
Er zitten toch ook 2 plastics stukjes bij de tripp trapp stoel zelf ( in dezelfde kleur als de stoel) die je onder de poten moet bevestigen en dan zo'n 5 cm uitsteken zodat je kindje zich niet kan afzetten aan tafel zodat de stoel naar achter om kan kieperen ( bedoel dus niet de witte plasticjes)
ja die zitten alleen bij de nieuwe babyset blijkbaar, maar je kan ze wel apart bestellen dus is geen ramp, ik wil ze er dan wel bijbestellen..
nee heb ik niet gezien (ik heb ze inmiddels haha) en ze staan ook al in elkaar, voor mijn oudste zoon was babyset niet meer nodig maar toch voor rugsteuntje nog erbij gehaald dat vind ik wel prettig zitten voor hem...
Toen ik de babyset bij mijn dochtertje kocht zaten deze er niet bij. Nu heb ik alleen een 2e trip trap gekocht en geen nieuwe babyset. Maar Zijn deze dingetje ook van hard plastic ? En wat doen jullie onder de stoel tegen het krassen ?
Ik denk dat ze sinds een half jaar in de doos zitten bij de houten voorbeugelset. Zitten in een klein wit doosje erbij in.