Hier een tevreden gebruiker van de nieuwe babyzit. Met kussentje zie je er eigenlijk niets van, want de stoel staat toch aan tafel. Onze boef zit in ieder geval prinsheerlijk, en dat ondanks zijn lekkere dikke billetjes!
De beenruimte is wel wat smaller gemaakt omdat bij de oude beugels kinderen makkelijker eruit konden klimmen dat zeiden ze bij Stokke toen ze hem kwamen uitleggen in de winkel. Zit wel wat in, maar daar hadden ze het tuigje al voor uitgevonden. En eigelijk heb je ook wel gelijk als ie onder tafel staat zie je er niks van.
Ik sluit me bij saadia. Dacht dat ik het niet zo mooi zou vinden met de nieuwe set, maar staat prima (de bruine tenminste) met een kussentje erover.
ja jouw boefje is ook pas 7 maanden (toen paste ze ook nog wel wat makkelijker erin natuurlijk) ze is nu 15 maanden en gaat niet zo handig erin en eruit (eruit is dan wel weer handig haha) die beugel heeft ze nog echt wel even nodig voor de veiligheid natuurlijk..
Die extending gliders krijg je bij de stoel; heeft niks met de aankoop van de baby-set te maken. Hier de oude versie baby-inzet en inclusief extending gliders bij de stoel. Ik vind de oude versie ook mooier dan de nieuwe. Lotte is een heel fijn meisje maar heb de stoel nooit als teveel ruimte ervaren. Zeker niet met kussentje erin. Zonder zakte ze wel sneller weg. Maar nu zit ze zonder ook prima en dat is toch makkelijker als je een knoeipoets hebt zoals hier. Lotte past dus ook nog gemakkelijk in de baby-inzet; zal vast aan het formaat van je kindje liggen en niet aan de leeftijd! Ik ken kindjes van 8 maanden die al 10 kilo wegen en Lotte weegt nu 8,5 kilo........... En als ik de bekleding erop leg, haal ik de inzet niet weg. Schuift er toch wel aan en dan zit het riempje er gewoon niet doorheen
Hier ook 1 jaar geleden gekocht maar wij hebben ze er wel bij. Je maakt ze erachter om naar achter vallen te voorkomen. Hier (nog) niet nodig maar bij vriendin van me is haar kindje pas achterover gevallen!
Ik heb getest en onze vloer is glad genoeg en glijf dus naar achteren als ze naar achteren duwt dus daar ben ik al blij mee want Dean is al eens met zo'n stoel naar achteren gevallen op KDV! daar hadden ze op het zeil staan en dat schuift niet altijd even goed blijkbaar. Miley weegt nu 10 kilo en is 15 kilo en is iets over de 80 cm dus niet echt klein hihi maar niet heel dikkig alleen haar kilo's zitten precies op heupgedeelte en met de nieuwe babyset kon ik haar een stuk slechter in en uit krijgen. Toen zij nog maar 7/8 maanden was toen was ze 73 cm en woog ze al bijna 8,5 kilo dus ja dat verschilt natuurlijk per kindje...
Wij hebben bij de oude stokke + babyset ook gewoon de extending gliders gekregen, dus achterover kukelen gaat niet makkelijk.