Ik ben een groot fan van een wikkeldoek de eerste weken, maanden. Heerlijk, wordt het iets frisser 's avonds dan sla je de doek om je kindje heen al ie in de box ligt. Of je tilt hem met doek en al in de wandelwagen. Ik heb wat soorten geprobeerd, maar de echt fijne ultieme doek nog niet gevonden. Snoozy, wel prettig, maar erg felle kleuren naar mijn smaak. Koeka badstof wikkeldoek vond ik wat aan de kleine kant. Lodger ben ik geen fan van. Ik houd niet van de stof en vind het wat grof met klittenband en aantrekkoorden. Dat draagding van hun was zo'n tegenvaller waar de kleine helemaal krom in lag. Ik ben benieuwd naar andere merken zoals Dwell studio. Oja en Hema wat aan de kleine kant.
Ik ga de Aden+Anais bamboo swaddle gebruiken, via iemand op MP heel goedkoop nieuw aangeschaft, circa 40% goedkoper dan in de winkel. Mij lijken ze ideaal in de zomer, en ze zijn multifunctioneel... ook nog eens groot 120 x 120 cm..... verder heb ik wel een Koeka wikkeldoek, en die van de Hema, ook ben ik er zelf 1 aan het haken
Die van moeders voor moeders eindeloos gebruikt. Heerlijk. Misschien heb je die ook gekregen? Verder in de winter wel de lodger shelter veel gebruikt. Ideaal voor in de maxi cosi en warm!
Snooze baby, echt ideaal. Bij gebruik in huis niet te warm, in tegenstelling tot een lodger vind ik. Bovendien kun je hem ook in de maxicosi gebruiken.
Ik ben ook super blij met die van Moeders voor Moeders, heerlijk zacht en fijn. Ik neem het ook mee in mijn ziekenhuis tas
Die van moeders voor moeders is echt super fijn! Gebruik hem nu ook nog vaak.. Zwemmen, naar het bureau enzo..
Deze hadden wij ook, heerlijk ding!! We hebben 'm ook echt gebruikt tot ze er niet meer in pastte haha!
Mijn moeder heeft 2 geweldige wikkeldoeken gemaakt. Fleece aan de ene kant, katoen aan de andere kant. Als hij warm moest blijven lag hij op de fleece kant en als het warm was lag hij op de katoenen kant. Ze heeft de doek ruim een meter bij een meter gemaakt en kon heerlijk.de kleuren zelf kiezen. Ze maakt ze ook voor andere die er erg blij mee zijn. Je hebt ook altijd zo een.speelkleed bij je.
Ik heb er 2 van baby"s only. Een gevoerde met chenille en een dunne. Ik vind ze heerlijk gebruik ze nog graag! Zijn wel prijzig maar blijven mooi!