Hoi allemaal, Ik ben van plan om de tripptrapp kinderstoel aan te schaffen. Maar wat is handig om er bij aan te schaffen? Je hebt nog een babyset en nog losse kussentjes. Wat zijn jullie ervaringen met de stoel en heb ik de babyset en de losse kussentjes nodig? Alvast bedankt! Ik vind het wel; een super idee dat de kleine altijd op tafelhoogte zit!
Wij willen deze ook aanschaffen! Maar laatst waren we bij de prenatal en het viel me op dat al die kinderstoelen (ook van andere merken) zo ontzettend laag zijn! Is dat normaal? Want ik heb echt het idee dat onze eettafel te hoog is... Maar misschien leek dat maar zo doordat de stoelen los stonden.
Ik weet niet wat handig is, maar wij hebben de Tripp Trapp gevraagd als kraamcadeau van mijn schoonouders. Inclusief kussens en beugel. Het moet echt een handig ding zijn uit de ervaringen uit mijn kennissenkring. Hebben het nog even niet nodig, maar vonden het een leuk cadeau.
Ik zou stoel niet willen missen en wij hebben hem compleet aangeschaft, ze heeft ook nu de beugel nog voor (voor de rust van papa en mama ) ze zou nu ook zonder kunnen. Maar dat lage dat lijkt zo, wij hebben een hoge tafel en dat past prima (en anders stoeltje van ikea voor het begin die s net iets hoger en kost niks )
Hier ook de Tripp Trapp! Het is echt een ideaal ding! Wij dachten eerst ook dat het een hele lage stoel was, maar daar hebben we ons gewoon op verkeken. Hij past gewoon aan onze tafel! Wij hebben hem toen bij prenatal gekocht en degene die ons adviseerde vertelde dat we er geen tuigje bij hoefden te kopen! Dat was zonde van het geld! groetjes!
Ik heb ook de tript trapp. In de winkel leek hij mij ook erg laag. Maar aan de tafel staat hij prima. Kindjes kunnen er zo lekker lang in zitten. En als hij aan de tafel staat die je bijna niet dat het een kinderstoel is. Wij hebben wel de babyset en het kussentje maar het tuigje is niet nodig.
ik heb de tripp trapp ook, via internet besteld bij skandic (als ik het goed schrijf..). ik heb het kussentje en de babyset, geen tuigje maar mocht ik de babyset eraf halen ga ik wel een tuigje kopen. hij is inderdaad niet laag, dat lijkt misschien zo maar je moet hem wel onder de tafel kunnen schuiven. ik vind het een ideaal ding..
Voor onze oudste 2 zonen hebben wij al jaren de Tripp Trapp. Geweldige stoel, onze oudste zoon van 4 zit er nog steeds graag op (ikzelf ook trouwens, hi, hi). Voor de babytijd heb je voldoende aan het kussentje en de beugel. Een tuigje is alleen handig als je kind nogal van het klimmen is; maar dat zijn die van ons niet. Nadeel van de tripp trapp is dat er geen blad voorop zit. Soms mis ik dat om daar het bordje, drinken of wat dan ook op te zetten. Het staat nu op tafel, maar dat is toch wat verder af. Maar verder een geweldige stoel!
Ik vind voornamelijk van de stokke kinderstoel dat hij echt mooi is. Het is een verfraaiing van mijn zorgvuldig uitgekozen interieur in plaats van een doorn in het oog.
Ik vind het juist een afschuwelijke stoel! Dat is eigenlijk voor ons ook de reden om 'm juist niet te kopen, ondanks alle positieve verhalen. Wat voor stoel we wel gaan kopen weten we nog niet, zitten nu te denken aan de Bloom Fresco, maar het kan nog net zo goed een andere worden...
Het lijkt mij juist helemaal niet handig om de kinderstoel zo direct aan tafel te hebben. Veel meer risico's dat er aan 't tafelkleed getrokken wordt of dat de kleine overal aan gaat zitten. (en bij mij past hij ook echt niet in m'n interieur, haha)
Wij hebben ook een Tripptrapp en hij bevalt goed. Hij staat aan de eettafel. We hebben zelf een kussentje voor erbij gemaakt, want die dingen vond ik wel erg duur. Verder hebben we in de woonkamer die van Ikea staan, die goedkope witte met een blad. Handig als ik op de bank zit en ze eet daar een boterhammetje ofzo.
Ik vind de Tripp Trapp van Stokke ook aan de dure kant. Dat heb ik er gewoon niet voor over. Maar dat is iets wat iedereen zelf zal moeten bepalen. Ik vind de stoel op zich wel mooi en praktisch, maar ik zou toch voor een goedkopere gaan.
Ik zou echt nooit meer een andere willen! Hij is dan misschien wat prijzig, maar hij gaat ook jaren mee, en niet allen in de tijd dat ze hem als kinderstoel nodig hebben. Hij kan later bijv. ook als bureaustoel fungeren. Ik heb al bij verschillende babyzaken (waaronder prenatal) gezien dat ze hem als bureaustoel gebruiken. Bij opa en oma hebben we het stoeltje van de ikea staan en die is ook wel fijn hoor. Maar de tripp trapp schuif je zo onder tafel en hij staat dus nooit in de weg. Groetjes Inge
Kan me niet voorstellen dat die bladen van Stokke zelf zijn gezien dat tegen hun filosofie in gaat...
De bladen zijn idd niet van stokke zelf, maar zijn er wel speciaal voor gemaakt door een andere fabrikant
Lang leve de tripp trapp stoel. Wij hebben de rugleuning, beugel en de kussens erin, dat zit hij net iets makkelijker. Hij lijk laag maar het es echt het doel om aan tefel te eten met zijn alle. Ik zou niet meer zonder kunnen
Ik heb ook deze stoel met het hele pakket. Ideaal en gaat jaren mee omdat hij mee kan groeien met het kind. Super stoel! groetjes Nicole