Kan je baby ook goed liggen in het wandelwagengedeelte? We gaan namelijk naar de dierentuin. Op zich is het wel leuk als onze zoon wat kan zien, maar kan hij daar ook lekker in slapen? En is dat goed voor zijn rug?
Babytjes horen nog niet in de wandel wagen tot ze uit zichzelf gaan zitten. Anders belast je het ruggetje teveel. Nu zijn er ook van die wandelwagens die je helemaal plat kan leggen. Of dat wel goed te doen is weet ik eigenlijk niet... Die hadden ze nml toen ik mn vorige 2 babytjes had niet Weet niet of je kleintje er dan wel veilig in kan enzo en of t dan goed ligt. Dus als dat kan (en hij ligt er goed in enzo) en je hebt zo'n ding dan zie ik er niks op tegen Foto toestel in de aanslag houden hoor...die bekkies die ze trekken als ze een raar dier zien...priceless!
Ach, helemaal uit zichzelf zitten? Lijkt me wat overdreven. Zo'n wandelwagen heeft ook niet voor niks 3 standen. En wat als de kleine nauwelijks meer in de bak past? Dat is hier dus het geval Onze boef slaapt prima in de wandelwagen. Helemaal plat, maar ook stand 2. En hij vindt het super. Hier trouwens ook de Bugaboo. Veel plezier in de dierentuin!
hier ook rond 6 maanden over gegaan op wandelwagen gedeelte (ook Bugaboo). Als ie slaapt gaat ie plat en anders in de middelste stand. Gaat prima hoor! Ik zou hem in de middelste stand zetten als ie naar de dieren wil kijken en als ie een tukje doet lekker plat leggen! Veel plezier!
ja ik heb ook wel eens gezien dat ze de wandelgedeelte standje liggend zetten. maar heb er zelf (nog) geen ervaring mee
hij slaapt hier heerlijk in de bugaboo. hij is met 5 maanden overgegaan in het zitgedeelte omdat hij alleen nog maar huilde in de bak. veel plezier in de dierentuin!
Als ik had moeten wachten totdat mijn mannetje zelf ging zitten dan had hij waarschijnlijk niet eens meer in de bak gepast... Ik heb zelf met 5,5 maand m'n bugaboo omgebouwd naar de wandelwagen. Ik ben alleen de echte zit stand pas gaan gebruiken toen hij inderdaad zelf kon blijven zitten. En die ligstand ziet er misschien wat oncomfortabel uit omdat de beentjes een beetje omhoog liggen, maar die van mij sliep er heerlijk in. Ik hoop met de 2e weer net zoveel plezier van de wagen te hebben als bij de eerste!