wie heeft er een tripp Trapp stoel gebruikt vanaf de geboorte van de baby? Is het een aanrader? Of zijn wipstoeltjes eerst ook nog goed? Waar gebruiken jullie 'm voor? Ik hoor graag ervaringen! 😃
Hoi, ik had geen idee wat ik moest gebruiken, maar vanaf een maand of 3 gebruikte ik een wipstoeltje. Die van mij wilde eerst alleen maar bij mij zn flesje drinken, op schoot en ook borstvoering bij mij.En toen hij ouder werd en dat niet meer wilde mocht hij in het wipstoeltje op de vaste stand, hij houd niet van wippen, om daarin zelf te proberen zn flesje te drinken.En nu is hij 9 maanden en nog steeds te ongeduldig om in de grote eetstoel te blijven zitten. Een wipstoeltje is erg handig, maar een kleine baby mag er niet e lang in zitten. Alleen voor even, of tijdens het eten.Wij hadden een klein hangmatje voor in de box al meteen vanaf de geboorte.Daar kon hij lekker en veilig in slapen.Zo''n hangmatje is ook handig voor twee kindjes.Ze passen makkelijk in een gewone box
Ja wij hebben de TrippTrapp met newborn-inzet. Al vanaf de geboorte in gebruik zo ongeveer. In het begin nog niet zo vaak, vooral om de stoel bij te schuiven als we bijvoorbeeld visite hadden. Ik vind het nestje van de TrippTrapp dan nog fijner dan een wipper, die zijn toch vrij lomp voor zo'n minimensje. En nu aan tafel om haar hapjes te geven. Ze is nog steeds niet groot genoeg voor de babyseat, dus de newbornset is ideaal. Ik vind het de investering waard. Je kunt ze ook op Marktplaats kopen voor plm. de helft van de retailwaarde (en voor bijna hetzelfde geld weer verkopen trouwens)!
Dank voor je reactie! Gebruik je de new born set alleen voor het voeden of ligt je kindje er gewoon tussendoor ook in?
Ze kan er prima een tijdje in zitten/liggen. Je kunt aan de arm erboven een soort tingel bevestigen, dan hebben ze ook iets om mee te spelen. Ik vond het wel heel leuk dat ze zo bij ons aan tafel kon zitten ook zonder dat ze zelf iets at, in de eerste maanden. En soms ook gewoon praktisch, als ze hangerig is terwijl wij het avondeten hebben.
Vanaf 3 weken gebruikt en was ideaal! Op goede hoogte hapjes geven. Ff erbij zitten aan de tafel tijdens eten, want box was no go als wij aten Ik hou er niet van wipstoeltjes op tafel te zetten