waar liggen je luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door tweety, 19 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    onze commode heft geen lades alleen 2 deuren en dan een plank in het midden. nu heb ik de luiers in een mandje op die plank staan maar twijfel of dit handig is.

hoe hebben jullie je luiers opgeborgen?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik heb de luiers in de lade van de box liggen maar we verzorgen hem ook beneden in de woonkamer

3. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Met een baby in huis lagen ze overal in stapeltjes in huis.
    Toen hij wat ouder werd lagen ze voornamelijk boven in de commode en nu ligt 90% beneden in een hoge hoek van zijn speelgoedkast.
    Maar als je ze maar voor handen hebt dan is het prima. Waarom zou een mandje niet handig zijn?!

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

14 sep 2011
    2.127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zie bij meer mensen een paar luiers in een mandje boven op of boven de commode. Het gaat erom dat je de dingen bij de hand hebt als je staat te verschonen. Dus dat je je spulletjes bij elkaar pakt, de baby neerlegt op het kussen en dan niet meer hoeft weg te lopen tot de kleine weer helemaal aangekleed is en je hem mee kan nemen.
    Een paar op voorraad in het mandje lijkt me dus geen slecht idee.

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    In de bovenste lade van de commode. Maar daar heb je niks aan lees ik ;)

Bij de eerste hadden we naast de commode mandjes gehangen en daar zaten de luiers in.
    _MG_4110.jpg

6. Onje

Onje Niet meer actief

Die liggen overal

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier in een lade in de commode, maar in een mandje lijkt me ook prima, toch? Leg je bv een paar luiers in het mandje en de rest in het kastje van de commode.

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier gewoon op de commode en een paar in de luiertas,voor als ik haar beneden verschoon.

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    In de la van de commode, in een mandje in de badkamer, in de la van het dressoir (met een baby en een dreumes wel zo handig om ze te hebben waar je ze nodig hebt (en ze worden nu vrij weinig boven verschoond, baby slaapt nog op onze kamer en komt nog niet op zijn eigen kamer (die hij deelt met dreumes op zolder))

10. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb ze in een mandje op de commode (tussen het verschoningskussen en de muur).
    Hier past een klein pak luiers precies in :).

Overige luiers bewaar ik op de plank in de commode totdat het mandje weer aangevuld moet worden.

Ik verschoon altijd boven, mijn man wil nog weleens beneden verschonen en haalt dan de spulletjes uit de verschoningstas.

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bovenste la van de commode
    en beneden in eennla samen met luierdoekjes en een potje billencreme

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    In een mandje op de plank boven de commode.

13. Stando

Stando Bekend lid

5 apr 2012
    754
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een soortgelijke commode, en heb ook een mandje in het midden staan met de luiers. Werkt hartstikke goed!

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    kijk dat is een optie denk ik idd. ik vind het in het mandje in de commode niet zo handig. bij mijn oudste 2 hadden we ook een la die trek je op en en hup je heb de luier. thx. ff kijken voor juiste mandjes

15. Islah

Islah Niet meer actief

Ik heb (i.v.m rugklachten) geen commode, de luiers liggen gewoon in de la van de box. Verschonen doe ik meestal beneden.

16. beccie

beccie Niet meer actief

ik heb altijd een stapel op het plankje boven de commode. de rest van de zak zet ik achter het deurtje van de commode.
    Ik had ook een mandje op de commode was in het begin ook wel handig. maar mijn dochter wil nu alles wat ze ziet pakken en dan draait ze er heen. dus heb dat even weg gehaald omdat ze anders niet blijft liggen, kon haar amper nog een pamper om krijgen hihi :)

17. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb een commode met 3 lades. In de linker la liggen de luiers, midden de sokjes en rechts bodylotion/nagelknippertje/borstel etc :)

18. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Bovenste la van de commode. Ik verschoon ook altijd op de commode (woon in een 4 kmr appartement) dus lekker makkelijk.

19. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Op een plankje boven de commode. Verpakking ligt onderin kledingkast.
    De optie die jij hebt op de plank in je commode is prima toch? Je hebt t zo gepakt!
    Als ik beneden verschoon gebruik ik de luiertas

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Overal en nergens

Op de commode naast t aankleedkussen
    In de box lade
    In mn tas