Gezocht: Stokke tripp trapp newborn set! Nieuw zijn ze 125 en dat vind ik best veel voor die paar maanden..
Wij hebben begin dit jaar een nieuwe New Born set aangeschaft, toen waren ze overal in de aanbieding voor 60 euro. Misschien komt er binnenkort weer zo'n aanbieding? Of op Marktplaats kijken, daar worden ze ook regelmatig aangeboden.
Wij hebben er eentje, maar we willen er 80 euro voor. Wij hebben er 130 euro voor betaald, en Siem heeft hem netjes gehouden.
Wij hebben er een in de aanbieding (nauwelijks gebruikt.. gekocht in November 2013) 75,- (ex verzendkosten of ophalen)
Wij hebben de New Born Set eind vorig jaar ook voor EUR 59,- gekocht. Twee weken geleden was ik hier in de Prenatal en kan me toch herinneren dat ik toen nog dozen heb zien staan met EUR 59,- erop. Misschien gewoon even kijken? Of even wachten op de Mama Mazzel dagen eind maart, misschien is er dan weer een actie.
Thnx dames voor de tips en aanbiedingen. Ik zal eerst eens gaan zoeken of ik er eentje op de kop kan tikken en zo niet..dan hoop ik dat 1 van jullie m nog heeft staan