Hallo Allemaal, Wat hebben jullie in de wandelwagen gebruikt als deken? Ook een laken en dekentje of iets anders? moet je ook een onderlaken/ hoes of zeiltje gebruiken? Bedankt vast voor jullie hulp! Groetjes, Claudia
ik heb om het matras alleen een hoeslaken gebruikt. Gewoon een die voor een wieg geschikt is. En ook een wiegdekentje en -lakentje. Als het wat warmer is kun je ook een omslag doek gebruiken. De hema heeft een rekbare rechthoekige doek, die vond ik superfijn. Heb hem ook als dekentje gebruikt, maar hij is ook fijn om je kindje in te wikkelen om hem warm te houden.
Hier precies hetzelfde als Pinkpuma (op advies van de kraamzorg). Als het warm is, dan haal ik het dekentje uit de wandelwagen en gebruik alleen het lakentje.
ik heb de eerste weken gewoon een dekentje en lakentje gebruikt. nu gebruik is als het erg koud is het dekbedje dat erbij zat, als het warmer is een badcape en als het echt warm is alleen een lakentje. al is het soms best puzzelen met dit weer. liefs doris
Ik gebruik de Bunker van Lodger in de wagen. Tenzij het heel erg warm is. Dan heb ik de wikkeldoek van de Hema bij me.
Ik had om het matrasje een aankleedkussenhoes (die pasten ook om het matrasje van de wieg) met een hydrofiel onder het hoofdje en een lodger en als het erg warm was zo'n vierkante doek van de Hema. Verder geen lakentjes gebruikt