Precies zoals het onderwerp luidt . We hebben een Tripp Trapp V3 en de bijbehorende baby set. Welke van de drie opties is het makkelijkst om te gebruiken en wat zijn jullie ervaringen hiermee? Oftewel, welke van de drie raden jullie aan? Alvast bedankt!
Hier de table top (15 via marktplaats, ik zou huilen als ik hem nieuw koop en er meteen met een vork krassen op worden gemaakt!) omdat we altijd aan tafel eten en zo ons kindje ook lekker aan tafel zit!!
wij hebben voor onze eerste 2 kinderen de playtray gebruikt, tevreden mee! alleen is uiteindelijk wel stuk gegaan na veel gebruiken (zijkant bij de bevestiging afgebroken)
Ik heb de Stokke table top gehad maar hier speelden de kinderen niet mee. Pasgeleden gezien dat ze voor 5-15 euro op MP worden aangeboden.
Table top is toch gewoon een soort placemat voor de kleine? Heel andere functie dan die van de twee trays? Ik heb toen ik een tray wilde kopen even lopen kijkenwat het verschil is tussen de playtray en stokke tray. Ze schijnen beiden fijn in gebruik te zijn, review van peeps die een van de twee hebben zijn goed. Weinig reviews waar ze met elkaar worden vergeleken maar conclusie van die reviews is dat beide prettig in gebruik zijn, playtray is wat groter en in meerdere kleuren verkrijgbaar (mogelijk voordeel), maar hij sluit minder goed aan op de beugel van de babyset (er zit een spleet tussen beugel en blad waar de kleine mogelijk voeding etc tussendoor gaat duwen).
Nu weet ik het weer; ik heb die playtray destijds verkeerd besteld (dacht dat die ook van stokke was) maar dat ding was echt niets! Er zit een spleet tussen de stoel en het blad en dat ding was echt enorm groot. De stokke tray is veel fijner!
Wij hebben een table top ( gekregen) en hier hadden we zelf ook voor gekozen. Een test vind ik niks aangezien we aan tafel willen zitten. Table top beschermt de tafel tegen vocht en idd prikken van vorkjes..
Tnx voor alle reacties! Als de stokke tray kleiner is, verwacht ik dat niet alle borden hierop passen? En de Table top is dus een placemat met noppen?