Hoi Dames, Ik loop even helemaal vast met het opmaken van ons ledikantje.. We hebben een matras (60x120) met daarop een airgosafe topper. Daar omheen wil ik het airgosafe hoeslaken doen in diezelfde maat. Maar dit past niet goed.. Het hoeflakentje zit nu helemaal aan de zijkanten van het matras ipv netjes er onder. Door de topper past het dus niet... Moet ik een ander soort hoeslaken hebben misschien? Of een maat groter als dat bestaat? Ben ik nou gek? Ik hoor graag als jullie tegen hetzelfde probleem aan liepen en als jullie de oplossing hebben
Bedoel je aerosleep? Wij hebben een awrosleep matrastopper gehad met het daarbij passende hoeslakentje van 90x120. Paste prima. We hadden ook een dekbedden van aerosleep erbij. Of bedoel je dat nier?
Airgosafe is een ander merk Weet je zeker dat je de juiste hoeslakens hebt? Die zijn er in 3 maten.. wij hebben een aerosleep en daar passen wel gewoon de hoeslakens op van 60x120
Ja ik heb nog even gekeken op de bon. Het schijnt de juiste maat te zijn. Hij gaat er ook wel omheen maar hij sluit niet mooi onderop het matrasje. Het zit nu op de zijkant alsof het te klein is. Of zal het ook te maken hebben wat voor soort matras er onder ligt dat die misschien iets dikker is... heel gek dit
Bij mij is dit ook zo. Je ziet stukje matras aan de zijkant. Is verder niet erg toch? Of staat je matrasje nu krom omdat het te strak zit? Dat is bij mij iig niet. Ik heb volgens mij aerosleep hoeslakens, maar das dus hetzelfde matras is ook 60x120
Het ging niet om het feit dat een matras wel of niet dik is... ik vind hem zelf ook niet dik namelijk
Dankje voor het antwoord dan ligt het blijkbaar niet aan mij haha! Ik dacht misschien doe ik iets verkeerd.. ik ben dan weer zo iemand die zich kan ergeren als dat niet netjes helemaal er omheen aansluit haha. Maar het is dus bij iedereen zo
Wat ik daarmee bedoelde is: Het matras zelf is niet te dik voor het hoeslaken. als je een top matrasje erop legt is hij iets dikker (logisch) waardoor je hoeslaken iets "hoger" zou moeten zijn om er op een normale manier omheen te passen. Dit heb je ook bij boxspring hoeslakens als je een topmatras op je boxspring hebt dan koop je geen hoeslaken van 160 X 200 maar een hoeslaken van 160 X 200 X 20 Haha maar goed ik ben er inmiddels achter dat dat voor ledikanten niet geld
Wacht maar tot er een keer een poep/kots/ander incident op plaatsvindt, dan ziet het er al helemaal niet meer netjes uit Zonder flauwe grappen: met beetje trekken lukt het misschien wel en na verloop van tijd rekken ze wel uit Succes ermee!
Trekken helpt helemaal niks want het is geen elastisch materiaal...... ik was zelf ook al zo slim geweest dat te proberen. Maar goed in de winkel nagevraagd en bleek een bekend probleem. Ben dus niet de enige die dat vreemd vind en er navraag naar doet