Wij willen graag een meegroeistoel kopen. De Stokke Tripp Trapp vind ik heel mooi (gestroomlijnd, mooie accessoires, leuke kleuren), maar ik vind 'm wel echt heel prijzig. Zeker omdat je bijna alle accessoires er apart bij moet kopen. Dus ik vroeg me af: is de Tripp Trapp echt zoveel beter dan andere meegroeistoelen, zoals de Tiamo of die stoel van Kruidvat? Als de stoel echt meerwaarde heeft, dan heb ik het geld er wel voor over, maar als het echt alleen de naam en het design is, dan twijfel ik nog. Heb je een andere meegroeistoel waar je tevreden over bent, dan hoor ik dat ook graag!
ik wilde hem kopen maar niet gedaan. Er zit geen blad aanvast want ze eten mee aan de eettafel, maar die van ons is vrij hoog en dan werkt het niet. Nu hebben we iets met blad en ook zoiets als de trip trap, Gother geloof ik. succes met je keus! Miek
Hier een Brevi Slex. Geweldige stoel, erg handig in gebruik. Traploos verstelbaar tot barhoogte, makkelijk schokn te maken.
heb geen triptrap.. heb een goedkopere gekocht bij prenatal en die is ook te koop bij xltoys.. deze is steviger dan de stokke stoel, heeft een iets bredere zitting dan de stokke.. en ook heeft deze minder kans op omvallen mocht een kind zich ineens afzetten tegen een tafel met de voetjes. deze heeft een blad.. die je er makkelijk vanaf schroeft op moment dat kindje oud en wijs genoeg is om mee te eten aan tafel (en niet meer je hele serviesgoed probeert weg te smijten) tis trouwens de Tiamo Toysxl.nl | Houten Meegroeistoel Inclusief Gordel, Tiamo | Baby & Peuter verzorging en toebehoren 80 euro incl blad en gordels
Hier de Geuther, zijn we zeker tevreden over. Kan met of zonder blad en in verschillende hoogtes te stellen. Wij hebben hem overgenomen van een stel met oudere kinderen, daar werd hij gebruikt als meegroeistoel en ook volwassenen zitten er prima op.
HIer heel erg blij met de Trip Trap, we krijgen veel complimenten van fam en vrienden over de stoel. Maar het is vooral het gebruiksgemak waar we blij mee zijn. Kindje kan gemakkelijk mee aan tafel schuiven, de table top is helemaal ideaal, gaat er iets over tafel blijft het daarop liggen! En er zitten van die extra voetjes bij die je onder de stoel moet klikken zodat de stoel niet achterover kan vallen mocht je kindje zich afzetten. Succes met je keuze! ps mocht je de nieuwprijs te duur vinden er zijn er verschillende op marktplaats te koop
Ik denk dat het voornamelijk naam en design zijn. Maar toch hebben we hem en ik ben er heel blij mee! Als die stoel(en) nog jaaaaren aan onze tafel moeten staan, heb ik liever mooie stoelen. Kussentje kan je ook goedkoper doen. Op marktplaats staan allerlei advertenties van mensen die ze (goedkoper) namaken. Ook staan de stoelen zelf heel vaak op marktplaats of de accessoires net zo.
Ik denk wel dat deze minder van kwaliteit is. Wij hadden hem gekocht voor onze dochter, maar inmiddels is hij alweer 1,5 jaar weg, omdat hij kapot was. De voetenplank was gebroken :x, en daarna was hij helmaal niet zo stevig meer, helaas. Dus nu moeten we een nieuwe, en gaan we voor de tripp trapp. Mijn zwager had die gekocht voor z'n oudste kind, en die is nog steeds in gebruik, inmiddels 10 jaar nu.