Lima wat een leuke foto. (Ps dat shirt je dochter vind ik echt te leuk) Anyway, ik zou graag een adresje willen van Juju dr kussentjes... en passen er geen kussentjes in van Prenatal zelf?
Wij hebben de witte trouwens genomen, omdat ik geen zin heb in allemaal verschillende kleuren in ons interieur. Wit paste het best bij de rest van ons huis en oogt daarom lekker rustig. Daarnaast hebben we dit kussentje erbij om t wat op te leuken. Dit is trouwens ook niet echt gewoon stof hoor. Deze zijn ook makkelijk schoon te maken. Er zit een soort coating over namelijk. Maar moet wel zeggen dat die kussens idd wel belachelijk duur zijn mp lijkt me dus evt een goede optie...
Wat is trouwens het verschil tussen die van 110 euro ( https://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=5794&groep_id=626&merk=2305) en die van 279 euro ( https://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=16925&groep_id=626&merk=6329) , weet iemand dat toevallig?!? En die playtray is zeker niet bij babydump te krijgen hè of kijk ik weer met m'n neus?
let wel op met kussentjes op mp kopen die van het oude model (houten beugel) past niet op het nieuwe plastic model!!!
even een tip op kleur. Ik wou gaan voor de witte maar dat werd me in de winkel afgeraden. De witte is van een andere verfstof of zo en die is niet krasvast. Wij zijn toen voor white wash gegaan en die is nog steeds prachtig na al ruim een jaar volop gebruik. vriendin heeft de witte en die is inderdaad al erg beschadigd nu. Succes met de aankoop.
MMarianne je hebt ook luxe kleuren/houtsoorten en die zijn weer een stukkie prijziger. Verder dezelfde stoel. Ik zie de playtray inderdaad niet. Nou is die ook niet van Stokke dus misschien daarom?
Oww dat hadden ze ons dan ook wel even mogen vertellen wij hebben de witte nml wel gekocht. Hij ziet er na een jaar trouwens nog wel steeds super uit. Niet beschadigd ofzo.
Jammer ik had de witte juist gewild, maar heb net even op de stokke site gekeken. Dan worden het de whitewash stoelen met 1 roze babyset en 1 blauwe babyset. En dan nog leuke kussentjes kopen bij made2give, en klaar!
Wij hebben het originele tuigje erbij gekocht omdat zoonlief ging staan (we hebben ook wel het voetenplankje naar beneden gedaan, maar vind een tuigje toch een veilig idee). Het tuigje is buiten dat ie duur is (30,-) ook erg lastig te bevestigen. Ik hoorde later dat mensen een eigen merk tuigje hebben gekocht en dat dat ook prima gaat. Wij zijn ook helemaal fan van de stoel.
Wij hebben er ook eentje: erg fijn! We hebben de babyset (plastic) erbij gekocht. Geen tuigje. Uiteindelijk de babyset in hout op marktplaats erbij gekocht, vind ik toch veel mooier! En mijn moeder heeft een kussentje nagemaakt. Kan je ook mensen voor vinden op marktplaats.
Wij hebben de complete set, dat ding voor op tafel is niet handig die "playtray" ze sloeg het hier continu van tafel, word bevestigd met zuignappen nou geen succes. Voor de rest vond ik het kussentje wel handig in het begin dan zitten ze net even wat beter en hij word niet zo snel vies vanaf 14mnd heb ik hem eruit gehaald ze zit nu ook prima zonder en is makkelijker schoonmaken zo. Tuigje was eerst niet nodig maar nu wel want ze gaat er gewoon in staan, kan je dat onderste plankje wel verzetten maar dan nog kan ze wel omhoog komen. en het bevestigen gaat prima met dat ding en zit heel mooi kan ze niet zomaar uitkomen. Wil voor de 2e ook zo`n stoel dan ga ik eens kijken op mp of ik daar eentje kan vinden, dochterlief is 2 jaar als de baby in de stokke zou kunnen dus misschien kan ze dan ook wel gewoon zonder babyset of is dat nog te vroeg?
ik heb er ook 1, tis misschien veel geld MAAR ZEKER DE MOEITE!!!! in geen 1 stoel zitten ze zo goed als in de triptrap! zou alleen geen stoffen kussen erbij kopen maar een van keukenzeil Kussensets voor de kinderstoel & Tassen & Boxkleden - Bestel nu bij Regenboogdesign.nl veel praktischer!
ik heb de tiamo meegroei stoel voor onze zoon. Heeft hetzelfde idee als de triptrap alleen stuk goedkoper en je hoeft neit van alles bij te kopen.. Er zit al een bladf bij maar die kan jer er heel gemakkelijk af halen en dan zit je kind helemaal aan tafel.. De voetenplankje is verstelbaar. Je kan er gewone stoelverkleiners in doen(die moet je er wel los bij kopen).. al met al een heerlijke stoel en we kopen er dus ook 2 bij voor de twins straks. T. imo zit er nog heerlijk op. Klimt er zelf in en uit. Je hebt ze ook in verschillende kleuren!
Die stoel is echt niet mijn smaak Maar er zijn wel meer tripp trapp look a likes. Mijn ouders hebben een A3 Baby & Kids - Inklapbare kinderstoel Lynn