stokke tripp trapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marloes84, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik wil graag een complete tripp trapp set kopen incl babyset en newborn. Hebben jullie een idee waar ik het beste terecht kan in ee van de drie noordelijkste provincies? Groningen Friesland of Drenthe?

Liefs

2. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Wil je nieuw of tweedehands? Op marktplaats kun je soms een goede deal scoren. Anders goed de aanbiedingen in de gaten houden, vaak krijg je de babyset bv cadeau bij aanschaf van een nieuwe stoel. Babydump heeft de laagste prijs garantie, als jij dezelfde of een betere aanbieding ergens anders (kan ook in een webshop zijn) goedkoper ziet en je neemt contact op met Babydump, gaan zij onder de laagste prijs zitten.

3. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een nieuwe wil ik graag vandaar mijn vraag naar een winkel in een van de drie provincies 😉

Oké bedankt voor de tip. Heb idd al even op babydump babyplanet en prenatal gekeken maar kan nergens ee aanbieding vinden van een complete in mijn ogen tripp trapp met newborn en babyset.

Liefs

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Die winkels zitten inderdaad in het noorden. Je hebt ook nog babyhuis Wierdsma in Sneek, om maar een winkel te noemen, maar die is vrij prijzig. De newbornset zit er meestal niet bij nee. Deze zou je zgan via Marktplaats kunnen kopen en de stoel met babyset nieuw. Of naar de winkel gaan en vragen of ze een leuk prijsje voor je kunnen maken als je alles kunt koopt ;)

5. MamavC

MamavC Niet meer actief

Je moet het altijd los kopen. Soms zijn er acties dat je iets erbij krijgt voor de helft van de prijs oid.
    Baby-Dump heeft op dit moment een actie met Stokke

6. mama1983valerie

2 mrt 2010
    60
    0
    0
    Eigenaresse van looking Fabulous
    Arnhem
    Toevallig zijn wij ook opzoek en ben nu bij babyhuys in Harderwijk uitgekomen, hebben ook een webshop. Stokke tripp Trapp met babyset en kussen is daar in de aanbieding voor €197,95 bij babydump is hij €219,- dus schilt toch weer😉

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Als je hem bij babydump koopt en je ziet na de aankoop nog een betere aanbieding dan krijg je het veschil nog terug. Dit is je gehele zwangerschap geldig:)
    Dus eigenlijk ben je daar altijd het goedkoopste uit..

8. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips!

Deel Deze Pagina