Tot wanneer strijken jullie ALLE babykleertjes. Ben nu aan het strijken en kast opmaken ben 18 nov. Uitgerekend en alles is nu gestreken maar ben benieuwd naar amdere dames. Wat blijven jullie en zijn jullie van plan om te blijven strijken en wat niet?
Uhm niks..... Ik heb de hydrofiele doeken, spuugdoeken en washandjes gestreken maar dit was echt 1malig... last van mijn rug na zolang staan. Dus nee hier word er verder niet gestreken
Mmm 2 weken voor de bevalling? Daarna nooit meer😂 Enkel zijn zelfgemaakte (Nouja stof geknipt/gestikt) lakens strijk ik. Aangezien het anders een harde bol is.
Dat is zo ongeveer alles hoor Ik ben echt anti-strijk, maar wil voor de eerste keer het eea wel netjes hebben, nu heb ik er nog de tijd voor namelijk. Ik strijk nu dus alleen t-shirtjes, zodat ze netjes zijn als hij ze de eerste keer aan heeft. Broeken, rompers en truien strijk ik niet, en ik ga denk ik de hydrofielen ook niet strijken.. Heb gehoord dat ze daar minder goed vocht van opnemen. Lakentjes ga ik nu wel even strijken, dan liggen ze in elk geval in eerste instantie mooi op zijn bedje.. Straks zal ik denk ik al blij zijn als ik ze überhaupt gewoon schoon in de kast heb liggen
Ik strijk nog steeds alle kleertjes en beddengoed. Hydrofielen alleen na de laatste vouw, rompers als het echt nodig is. Spuugdoekjes niet (mijn zoon slaapt met een doekje). Ik vind strijken leuk, lekker voor de tv en ik word blij als alles weer strak in de kast hangt.
In het kader van nesteldrang heb ik in mijn verlof alle kleertjes ed gestreken, daarna eigenlijk nooit meer, op een enkele baby blouse oid na. Ik weet niet of ik nu met de tweede op komst alles weer ga strijken
Ik strijk nog steeds alle kleren, net als onze eigen kleren. Hydrofielen meestal ook ik kan niet zo goed tegen rommelige stapels in de kast Maar als ik aan het strijken ben, dan denk ik toch steeds waarom ik m'n tijd sta te verdoen. Haha. Maar ik kan het toch niet laten.
Ik strijk echt niks. Nu ook niet gedaan. Heb alles gewassen en gedroogd op het baby programma van de was en droogmachine. Hoefde ook niks te strijken 😊
Ik strijk bijna alles. Zowel de babykleren, hyfrofielen, lakentjes als onze kleding en beddengoed.. Tja.. en om nou te zeggen dat ik de hele dag niks te doen heb.. haha. Maar ik word erg blij van een opgeruimde, strakke kast!
Ik strijk de wieglakentjes, dan zijn ze mooi glad. Dat blijf ik ook doen. Zolang ik een hydrofiele luier onder het hoofdje gebruik strijk ik ze ook. Dan ziet het er mooi glad uit in het bedje. Verder strijk ik niets. Glad opvouwen is wat mij betreft prima. En zoveel tijd heb ik nu ook weer niet: Ik heb ook de was van de rest van het gezin: 8 personen. Dus is het gewoon plannen om de babywas erbij te doen.
Ik heb alles gestreken voor zijn geboorte. Na zijn geboorte nog een tijdje vol gehouden om zijn kleren te strijken maar toen ik weer aan het werk ging had ik er geen zin meer in, nu vouw ik alles gewoon.
Ik heb nooit wat gestreken op de lakentjes na. De strijk ik nog steeds want dat komt zo rommelig de droger uit.
Niet Haat strijken,heb een oud strijkijzer van m'n moeder voor nood. Toen m'n ex en ik uit elkaar gingen heb ik alles meegenomen behalve de strijkplank ha,ha! Toen ik de lakentjes voor het eerst had gewassen begon ik toch te twijfelen of ik ze niet moest strijken.... Ben heel snel weggegaan en de deur van de waskamer dicht gedaan,waren vast de hormonen toendertijd
ik heb niks gestreken.. vind het vreselijk! ik hang alles wat natter op en dan zitten er bijna geen kreukels in. gelukkig draagt ml ook geen blousejes dus dat scheelt ook weer!