De nieuwe heeft een kunststof babyset, de oude een houten boog met een leertje tussen de benen. Als je een leertje ziet op marktplaats is het een oude, maar dan dus inclusief babyset. Hier hebben we twee oude stoelen met voor mijn dochter van 1 de oude babyset, daar zit ze prima in. De babysets zijn niet uitwisselbaar, dus als je een oude koopt op marktplaats, is het wel handig als de babyset erbij zit.
Het is niet het meest fraaie plaatje voor je interieur maar vond de simpele ikeastoel het meest ideale,vooral omdat als hij boos werd zich achterover gooide, dus een iets hogere rugleuning was wel handig. Toen hij er echt uit begon te klimmen heb ik pas een stokke gekocht. Kon hij mooi zelf op klimmen
Als je een tripp trapp van voor 2003 koopt dan past daar helemaal geen babyset op. Je weet of een stoel van voor of na 2003 is aan de hand van een serienummer. Dit nummer staat aan de onderkant (of zijkant) van de poot. Iedere stoel heeft zo'n nummer. Ik geloof dat alle stoelen na 2003 met een 3 beginnen maar dat weet ik niet exact. Dit kun je googlen.