Stokke tripp trapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sportmeisje, 22 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Net als jij ts vond ik het een belachelijk dure kinderstoel en mede daarom niet besteld. Maar heel eerlijk.. ik heb hm, vooral zoiets als die newbornset, wel gemist. En omdat jullie allemaal zo positief zijn heb ik hm nu voor nr 2 wel besteld!
     
    sportmeisje en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  2. HvL

    HvL Bekend lid

    6 mei 2015
    644
    375
    63
    Wij hebben hem ook. Heel fijn! Kan ook n blad aan eventueel. Newbornset ook gebruikt. Vind altijd wel dat een heel kleintje er n beetje in hangt. Beentjes bungelen er n beetje overheen.
    Wij hebben het ook 2e hands gekocht. Maar bekleding uitgewassen en stoel gewoon goed schoongemaakt. Kan prima.

    Alleen ik vind de triptrap als ze er zonder newbornset in zitten niet heel praktisch. Dochter klom uit de babyset zelfs met de originele tuigje. Nu gebruikt onze zoon van 5 hem. Die heeft geen gordel meer nodig.

    Voor onze dochter heb ik nu de stokke steps gekocht. Die heeft een goede 5 punts gordel.
    En op de stokke steps kun je ook een newbornset plaatsen en die kun je ook los als wipstoel gebruiken. Hij lijkt me baby vriendelijkers dan de newborn set van de triptrap. Misschien kijken welke van de 2 stoelen je zelf het fijnst vind..
     
    sportmeisje vindt dit leuk.
  3. sportmeisje

    sportmeisje Actief lid

    8 sep 2014
    271
    246
    43
    Hij is middels binnen hoor! :thumup:

    Duurt nog ff voor ik ervaring kan deken haha

    We hebben voor onze dochter de goedkope versie waar mijn man al een keer is doorgezakt en vanavond hoorde ik weer een krak :rolleyes:

    Wie weet volgen er nog meer stoelen binnenkort :roflmao:
     
    Orangeapple vindt dit leuk.
  4. sportmeisje

    sportmeisje Actief lid

    8 sep 2014
    271
    246
    43

    Lees je bericht nu pas... heb me niet in een andere versie verdiept. Houdt het in mn achterhoofd.
    Bij de opvamg was ik er ook al achter gekomen dat zoon van 1.5 er zelf uit kan klimmen. Maar het gaat me in dit geval dan ook om die new born set zodat de baby lekker aan tafel kan zitten.

    Daarin tegen, zoon klimt ook uit de ikea stoel
     
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Precies dit. We hebben m sinds kort in huis en nu zit de oudste daar gewoon in. Tegen de tijd dat nr 2 in een stoel kan kopen we er 1 bij
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh en de ikea stoel is echt een onding vind ik. Al zo vaak bijna over de poten gestruikeld. En die past ook niet aan onze eettafel, dan zit zoon echt een km van de tafel af ofzo
     
  7. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Daarom hoefde ik de stokke steps ook niet, die poten staan ook op vloek stand haha. Pleurde er ook al over in de Prénatal haha
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja vreselijk toch. En ook een onwijs geknoei aan tafel. Nu met deze stoel kan hij tenminste gewoon dicht aan tafel zitten en vind hij het ook leuker om in de stoel te zitten.
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Kun je tenminste écht aanschuiven en er omheen te lopen zonder dat kind als eerste woord 'f#ck' leert hihi

    Al is die vreselijke ikea stoel wel ideaal om mee te nemen en mee in de sleurhut te nemen. Stokke is niet verplaatsbaar.
     
    sportmeisje en Nina Sanders vinden dit leuk.
  10. Mia3

    Mia3 Lid

    10 jul 2019
    18
    2
    3
    Vrouw
    Ik ben ook van plan hem aan te schaffen met newborn set! Meen mij te herinneren dat ik hem wel eens ergens heb gezien met 10 procent korting. Heeft iemand een idee of hij nu nog ergens in de aanbieding is??
     
  11. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
  12. Mia3

    Mia3 Lid

    10 jul 2019
    18
    2
    3
    Vrouw
    Zag het toevallig net! Zou het morgen ook nog zijn of alleen vandaag? Nu weet ik niet welke kleur ik moet kiezen haha, wit of grijs?
     
  13. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Geen idee haha. Ik vind grijs erg mooi! Wit zie je vieze handjes vrij snel op.
     
  14. MamavanDuncan

    MamavanDuncan Actief lid

    6 sep 2013
    189
    81
    28
    Vrouw
    Waddinxveen
     
  15. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Wij hadden de newborn set pas bij de derde. Toen hadden we al twee tripp trapps staan. Absoluut een aanrader. Hij ging op de stoel van de oudste en kon er ook zo weer af als ze niet aan tafel ging.
     
    sportmeisje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina