Ik kwam dit behang tegen van Lief! en vind het wel leuk voor zowel een jongen als een meisje. Aangezien wij het geslacht niet weten tot de geboorte zoek ik wat uniseks maar ook vrolijk is. Vinden jullie dit behang ook voor een jongen kunnen?
Ja ik dacht het ook, maar op de site van Lief! stond meisjesbehang ik vond het zelf ook voor beiden kunnen.
Hmm op zich wel... Ik vind die van Tis heel erg leuk. Heb je daar al eens gekeken. Heel neutraal. muurdeco | Tis Lifestyle
Kan voor beide, harstikke leuk! Zou alleen geen roze beddengoed nemen zoals op de foto maar bijvoorbeeld groen, oranje, wit of blauw of rood.
Mijn nicht heeft het voor een meisje, en iemand anders die ik ken heeft het voor een jongen dus vind het prima voor beiden kunnen
Super leuk zeg!! Wou dat ik dat veeeeel eerder had gezien Ik vind het voor beide kunnen. En indd beddengoed en gordijnen neutraal nemen. En straks als de kleine geboren is lekker aankleden met acccesoires specifiek voor jongen of meisje. Ik zou zeggen doen
Als ze zou klein zijn kan het nog wel voor beide maar ik denk als je een jongentje krijgt en die ouder als 1 is je je gauw al echt iets stoers wilt voor een jongen en dat dit behang dan niet meer leuk is voor een jongen maar echt voor meisjes. Voor meisjes kan het wel prima ook als ze ouder zijn.
Wij hebben dit behang op 1 muur, in combinatie met een roze muur en een groene . Maar dus wel voor een meisje. Voor een jochie zou wel kunnen, maar zou ik minder snel doen denk ik. Of het al echt combineren met redelijk wat blauw, zit best nog wat roze in het behang namelijk, meer dan blauw en groen.
De bedoeling is straks inderdaad de accessoires in turquoise of fuchsia te doen, ook 1 muur te verven in die kleur (beetje zoals als op het voorbeeldplaatje). Dat dan na de geboorte, baby slaapt dan eerst toch bij ons.
Op zich kan het wel, al zou ik het denk ik toch niet doen. Maar wel een heel mooie behangetje! (en wiegje e.d.)
Ja hoor vind ik wel want hebben het namelijk zelf ook voor ons zoontje op zijn kamer en hij vind het zelf ook leuk. Hij moet elke avond de vogeltjes even dag zeggen
ik vind het juist heel leuk voor op een jongenskamer, lekker vrolijk en eens geen blauw. idd in combo met turquase, heel mooi en heel vrolijk. leuk hoor.
+1! En doe gewoon wat je gevoel zegt. Wat jij mooi vind kan een ander niet mooi vinden en andersom. Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak. Zou wel heel saai zijn, allemaal dezelfde babykamers, hihi.