Welke kinderstoel kunnen ze gelijk in?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door me1989, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    2.942
    650
    113
    Ik vind het gezellig als onze baby straks gelijk bij ons aan tafel kan zitten. Nu zoek ik dus een meegroeistoel. De stokke steps vind ik prachtig en ook de stokke tripp trapp + newborn set, maar ze zijn zo duur! Ik heb het er gewoon niet voor over, dan zet ik de wipper wel op tafel.

    Of zijn er nog meer stoelen waar je kleine van baby tot peuter/kleuter mee kan doen in een wat goedkopere prijsklasse?
     
  2. Charise

    Charise VIP lid

    9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wij hebben de tripp trapp. Ja het is een dure stoel, maar als je op de aanbiedingen let (komende week mama mazzel dagen), dan kan het een hoop schelen.

    Ik ben echt dolblij met deze trap en hebben ook de newborn set.

    Nu wil ik voor de tweede ook een tripp trapp kopen, de newborn set hebben we gewoon nog, dus kan de kleine daar in. De stoel gaat wel super lang mee! Dus ik vind het het geld wel waard.
     
  3. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Hier geen stoel waar ze vanaf het begin in kon.

    Ze sliep dan nog heel vaak en had er dus 0.0 aan om in een wipper bij ons op tafel te staan. Ze lag hier dus dan ook vaak gewoon in de box of in bed.

    Als we bij familie ofzo gingen eten, die deze spullen niet hadden lag ze in de bak van de wandelwagen of zetten we haar erbij in de maxicosie
     
  4. smashbox

    smashbox Actief lid

    29 jul 2013
    220
    1
    18
    NULL
    NULL
    De bloom met stoelverkleiner.
     
  5. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.180
    2.374
    113
    wipper op tafel zou ik niet doen. Kan er zo af kukelen. In het begin leg je ze lekker in de box of in de kinderwagen.
    Liggen ze veilig en plat. Voor je kleine heeft "gezellig"aan tafel nog geen toegevoegde waarde
     
  6. katee

    katee Actief lid

    25 aug 2014
    102
    4
    18
    Noord Holland
    Bloom idd met stoelverkleiner, heerlijk ding.
     
  7. NiHeJa

    NiHeJa Bekend lid

    30 jun 2014
    845
    85
    28
    De stokke is wellicht duur; maar je kan er ook jaaaaaren mee door. Neefje van bijna 10 zit nog steeds op die stoel.
     
  8. josephinevh

    josephinevh Fanatiek lid

    17 jun 2014
    1.316
    0
    0
    Ik ga ook voor de stokke tripp trapp! De newborn set vind ik te duur. Dan moet m'n baby maar in de box of op schoot
     
  9. lovely2be

    lovely2be Actief lid

    29 sep 2014
    212
    0
    0
    Verzorgende
    Almere
    Ik ga voor de Bloom past ook mooi bij mijn inrichting.
     
  10. Roosje83

    Roosje83 Fanatiek lid

    4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik zou toch zeggen de stokke tripp trapp, evt via marktplaats.
    Wij hadden het geluk dat we de newborn set via familie konden lenen.
     
  11. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Wij hebben ook de bloom! Super blij mee.

    Wat ik als nadeel vind bij de stokke (hebben mijn ouders) is dat er tussen babynestje en echt de stoel niets zit. Mijn dochter was erg laat met zitten en op een gegeven moment was de newbornset echt te klein maar kon ze nog niet zitten.
    De bloom groeit echt mee!
     
  12. proudmommy2013

    proudmommy2013 Niet meer actief

    New born via mp aangeschaft voor 60 euro 2 jaar terug,
    Nu worden ze voor die prijs zelfs aangeboden.

    Siem heeft er veel ingezeten tot 6 maanden ongeveer.
    Ook al baby, want hij was juist wakker tijdens het eten....
     
  13. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.660
    9.575
    113
    Waarom zou je je pasgeboren baby onnodig in een "autostoelhouding" zetten?

    Zoonlief ligt soms als hij erbij wil zijn op zijn Speelmat naast de tafel, of ligt lekker op papa's schoot. (Niet met hete soep oid uiteraard)
     
  14. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Wij gaan voor de Stokke Steps met de wipstoel combi. Inderdaad omdat het gezellig is als de kleine op tafelhoogte kan liggen, zonder dat ik de wipstoel op tafel moet zetten.
     
  15. Pasta

    Pasta Fanatiek lid

    12 feb 2010
    1.015
    16
    38
    Noord Holland
    Wij hebben de bloom fresco met snug.
    Lijkt me ideaal.
    Via marktplaats overigens.
     
  16. Kathl1

    Kathl1 Actief lid

    10 jan 2014
    224
    0
    0
    Hier de Stokke steps, super tevreden tot nu toe! Hij past nog in de wipper echter in de newborn set van de triptrap vond ik hem met 3 maanden al niet lekker zitten vandaar dat wij voor de steps zijn gegaan.
     
  17. Micera

    Micera Fanatiek lid

    23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij hebben de stokke steps. Eerst stond ons zoontje gewoon op tafel met een wipper. Maar hoe harder hij ging wippen, hoe meer de wipper begon "te lopen". Nu deden we het alleen als we zelf aan tafel zaten, maar het was toch niet echt handig.

    Sindsdien zit hij in de stokke steps, en het is een heerlijk ding. Hij is nu bijna 6 maanden, en zit in de wipper. Over een paar maandjes (of weekjes? hoe snel gaat dat ;)), als hij zelfstandig kan zitten, gaat hij gewoon in de stokke steps :)

    Hij ligt heel recht in de stokke steps, waardoor hij alles kan zien, maar hij niet op een propje ligt. Ook al is hij al bijna 6 maanden, hij heeft nog ruimte genoeg (en het is zeker geen kleine baby, met maat 68/74 voor zijn leeftijd.) Erg gezellig, en praktisch.
     
  18. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Lag op schoot of in de wipstoel, als er altijd iemand bij zit vallen ze niet van tafel
     
  19. Snoeppie

    Snoeppie Bekend lid

    10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een Triptrap en de New Born set kunnen lenen. Voor ons de ideale uitkomst toen mijn dochtertje baby was. Het was altijd huilen geblazen als wij gingen eten. In het begin haar vaak vast gehouden tijdens het eten maar dat eet echt niet fijn. Toen haar op een kussen gelegd op tafel en toen kwamen we er achter dat ze er gewoon bij wil zijn. Dat was al rond haar 3e week! Uiteindelijk maar de New Born set op de stoel gezet en de drama was over! We konden weer gezellig eten.
     
  20. Maria999

    Maria999 Fanatiek lid

    5 jan 2012
    4.525
    1
    36
    Stokke-spul kun je goed tweedehands kopen en verkopen. Ik heb op de newbornset slechts 5 euro verlies gemaakt. Hoezo duur?
     

Deel Deze Pagina