Ik zou heel graag de stokke xplory willen. Nou is dat niet echt een goedkope wagen. Mijn man stelde voor om het via marktplaats te kopen. Maar ik zie dat niet echt zitten het is wel de helft goedkoper maar toch Het idee dat hij al is gebruikt vind ik niet fijn. Wat zouden jullie doen? En heb je ook garantie als je hem in de winkel koopt?
Via een winkel heb je garantie, via marktplaats niet. Ik vind zelf de wagens van joolz geweldig, maar voor ons zijn ze te duur. Zelf kies ik voor een goedkopere wagen uit de winkel, ook wat frisser.
Ik was van plan een 2e hands Stokke te kopen tot mijn ouders me een nieuwe schonken . Anders had ik het zo gedaan. Zeker van de nieuwste versie is alles goed af te poetsen en in de machine te wassen. Heel fijn en zuiver stofje is het. Ik ben op zich ook wel van het nieuw maar na een paar maanden zag ik hoe weinig dat het spul lijdt als je er zuinig mee bent en met hoeveel ''rotzooi'' ze toch, gewild of ongewild, in contact zullen komen (speelgoed kdv/gastouders/vriendjes enz). Stokke is wel een super wagen, trouwens
Ik heb twee kinderwagens via mp gekocht. Vooral erop gelet hoe ze eruit zagen en of de bekleding te wassen was. Uiteraard wel alles thuis gewassen en schoon grmaakt, maar dan is het prima te doen.
Hier de stokke van schoonbroer en zus over mogen nemen dus minder last van het feit dat het een tweedehands wagen is... je kunt de bekleding er goed afhalen en wassen dus als een wagen er goed uit ziet dan is het zeker de moeite waard om eens te kijken voor een tweedehands hoor.
Hier ook een tweedehands, inderdaad stof eraf en gewassen kinderwagen zelf met sop en dethol schoon gemaakt en hij is weer lekker fris. Maar goed is voor iedereen persoonlijk.
Ik heb mijn gehaald op 2 dehands. ben net alles aan het wassen. zie niet in waarom ik vier keer zoveel zou moeten betalen voor een 'nieuwe' te kunnen hebben. geld groeit nu ook niet aan de bomen vind ik en ze overdrijven met hun prijzen bij nieuwe dingen. achteraf bedenk je je wat een geluk het is om dat extra geld te kunnen gebruiken aan al de verdere kosten van het krijgen van een baby echt waar...
Ik heb echt de meest prachtige 2e hands kinderwagens via mp in mijn omgeving gezien. Als je een mooie vindt kun je toch altijd gaan kijken? Vertrouw je het niet, dan ga je weer
Ik heb zelf mijn Stokke verkocht via MP, helemaal schoongepoetst en alles gewassen.. zag er echt uit als nieuw. Ik had ook een professioneel reinigingsmiddel gekocht van tevoren, nu ben ik ook wel iemand die haar spullen alleen verkoopt als ze nog goed zijn en schoon. Van Stokke is alles mooi schoon te krijgen dus waarom niet tweedehands, scheelt een boel geld en de wagens blijven goed.
Ik heb die van mij ook van mp. Maar wel een nieuwe want babypark had er showroommodellen opgezet dus was uiteindelijk 699,00 kwijt. Staan er nu nog 2 op als het goed is maar gaat erg hard.