Ja, eerlijk gezegd wel. Ik heb een macLarenbuggy gekocht en dat vind ik veel handiger en handzamer. Wij gebruiken de wagen sowieso nooit voor lange wandelingen hoor, het is altijd voor korte stukjes, auto in, auto uit, en dan is een grote wagen echt niet handig.
Oh wow, ik zou m'n Stokke (of welke wagen het dan ook zou zijn) echt nog niet kunnen missen hoor, ga nog dagelijks een end wandelen, al is het alleen maar om boodschappen te doen. Ik heb ook een buggy, maar die gebruik ik voor de kleine stukkies
Ja hoor, dat mag We hebben 'm voornamelijk gekocht toen we op vakantie gingen met het vliegtuig en ik het niet zag zitten om de Stokke mee te nemen. Daarnaast gebruik ik 'm voor kleine stukjes, is toch makkelijker mee te nemen dan de Stokke. Als ik echt ga wandelen neem ik de stokke mee. En voor de duidelijkheid, met een buggy bedoel ik dus zo'n klein, simpel opvouwbaar ding he, geen wandelwagen
Ja, zoiets begreep ik wel hoor Maar wat zonde joh. De Stokke is al duur genoeg om er nog een buggy naast te hebben (vind ik zelf).
Ik vind het 2 totaal verschillende dingen eigenlijk De buggy ben ik pas gaan gebruiken toen ze al 10 maanden was bijvoorbeeld en de Stokke vanaf dr geboorte. De stokke gebruik ik bijna dagelijks, de buggy hooguit 1 keer per week. Dus de Stokke heeft zn geld intussen wel opgeleverd hoor En voor de vakantie hadden we overigens weinig keuze. De buggy ging mee het vliegtuig in, gewoon als handbagage en dat was vooral tijdens de overstap perfect. De Stokke zou ik ingecheckt moeten hebben en dan moet je maar afwachten hoe je 'm weer terug krijgt. Dus daar had ik de aankoop van een buggy wel voor over hoor hihi. Overigens reageerde ik een jaar geleden precies hetzelfe als jij nu hoor, als ik hoorde dat iemand een buggy en een wagen had. Snapte ik niets van
Als je het zo uitlegt, begrijp ik het inderdaad wel. De Stokke meenemen als handbagage in het vliegtuig lijkt me best eng. Maar aan de andere kant vind ik hem duur genoeg, en zonde om er nog een wagentje/buggy naast te gebruiken. Hij is wel wat groot als je hem inklapt ja, ik geloof een meter lang. Dus ook in dat opzicht snap ik het eigenlijk wel hoor...